La ADfel 2011 au avut loc experiente de brand neasteptate

La ADfel 2011 au avut loc experiente de brand neasteptate

A sasea editie a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads si 24-FUN si sustinut de Radio Guerrilla a avut loc in perioada 15-21 august la Fabrica. ADfel ofera in fiecare an o saptamana de experiente de brand neasteptate celor care apreciaza entertainmentul bazat pe joc, interactiune si descoperire.

In fiecare seara a evenimentului, ingerii AXE au intampinat barbatii care au venit la ADfel si i-au invitat sa faca impreuna o poza, timp suficient sa-si dea seama daca printre ei se afla si cel pentru care au cazut in ispita. Asteptand dezlegarea misterului, care avea sa se produca la sfarsitul saptamanii, participantii la eveniment au avut in mai multe seri ocazia sa caute ei insisi ingeri, in cadrul jocului prin SMS oferit de AXE: “Gaseste ingerii”. Cei care au descoperit cel mai rapid ingerii si care au acumulat cele mai multe puncte au fost premiati cu un kit Axe Excite. In ultima seara ADfel, Axe a oferit o proiectie multisenzoriala cu reclame “pacatoase”. La un moment dat, ingerii Axe s-au simtit atrasi spre ecranul mare din terasa si au inceput sa inainteze spre el, pe o muzica edenica. Fulgi albi parfumati cu Axe Excite au inceput sa cada in terasa, in timp ce ingerii inaintau cu privirea atintita la ecran. Acolo l-au vazut pe cel care le-a facut sa cada in ispita: protagonistul spotului Axe Excite, a carui varianta pentru cinema a fost difuzata in premiera in Romania la ADfel.

Desperados le-a propus participantilor de la ADfel sa experimenteze nebunia petrecerilor Desperados. In doua seri ale evenimentului, artistii profesionisti si amatori care au venit la ADfel au putut experimenta “Wild Painting”, pe panouri uriase, costumati in salopete Desperados, ca sa se poata dezlantui avantul creativ si avand la dispozitie de la cele mai subtiri pensule pana la bidinele si trafaleti. In paralel, intr-un colt mai linistit al terasei, doritorii si-au putut alege si aplica dintre tatuajele inscrise in “Desperados Wild Tattoo Design Competition”, care a avut loc pe platforma The Creator inainte de eveniment. Urmeaza sa fie premiati doi castigatori: unul desemnat de juriul profesionist si prin votul publicului online, iar altul - in urma numarului de solicitari ale tatuajului la ADfel.

Vineri seara, Desperados a proiectat Tutorialul Wild Party, realizat de IQads si comunitatea pentru toti cei care vor sa puna la cale o petrecere nebuna ca la carte. Cei care au contribuit la proiectie au fost premiati la eveniment.

In weekend, participantii la ADfel s-au putut casatori pentru o zi, participand la concursurile prin SMS “Desperados Wild Declarations of Love” si “Desperados Wild Networking”. Pe ecranele din terasa au fost afisate declaratiile de dragoste pe care si le-au facut indragostitii, iar cele mai wild dintre ele au fost recompensate cu bere, catuse si certificate de casatorie. Cei singuri s-au putut inscrie la Wild Networking. Au primit un cuvant din universul Desperados (“iguana”, “politista”, “catuse”, “tatuaj”) si numele celei/celui la care avea sa ajunga mesajul. Daca destinatarului ii placea si raspundea DA, cei doi se casatoreau si erau premiati cu bere si catuse.

Jameson a venit la ADfel cu provocarea “Release your inner Irish”. Mai intai, vineri seara, a facut o introducere in spiritul irlandez, printr-o selectie de reclame cu spiridusi, curcubee si oale pline cu aur, petreceri de St. Patrick’s Day, dansuri si puburi irlandeze. Apoi, sambata seara, Jameson i-a provocat pe participantii la ADfel la un concurs de public speaking in irlandeza. Concurentii au citit la prima vedere texte diverse, de la bancuri pana la declaratii de dragoste, cu o intonatie care li s-ar fi parut potrivita pentru cuvintele afisate pe ecran, pentru ca de-abia apoi sa li se spuna ce fel de text au citit. Comicul situatiei era dat de nepotrivirea intre tonul adoptat de concurenti pentru discurs si natura reala a textului. Astfel, versurile cantecelor de dragoste au fost citite cu tipete, iar retetele culinare ca si cum ar fi fost declaratii de amor.

Drept recompensa, concurentii la public speaking au primit un “whiskey mentoring session” tinut de Cosmin Lupan, ambasador de brand Jameson Romania. Dupa un blind test cu 3 tipuri de whiskey, Cosmin le-a explicat care sunt diferentele dintre whiskey-ul irlandez, scotian si american si le-a explicat procesul de productie pentru fiecare dintre ele. Cosmin le-a mai povestit si despre istoria brandului, despre John Jameson, fondatorul companiei, despre portofoliul de branduri Jameson si despre cocktail-urile recomandate.

In seara Grand Spoof, competitia de parodii de reclame sustinuta anul acesta de Joe sub sloganul “Indrazneste sa-ti faci pauza publicitara asa cum vrei tu” au fost proiectate cele mai bune clipuri din competitie, a fost dezvaluit topul juriului profesionist si castigatorul desemnat de acesta.

Tomi X-tra iute a suplimentat numarul de extinctoare din terasa si a plasat unele si pe mese, pentru a le fi la indemana oamenilor din terasa in cazul “incendiilor” provocate  de ketchup-ul picant.

BestJobs a adus in terasa un ring de box si doi instructori pentru a-i ajuta pe doritori sa simuleze meciul de box dintre candidati si angajatori. La baia domnilor, dupa o perdea prin care se zarea silueta unei fete care parea goala, Playboy a ascuns citate din paginile revistei, scrise de autori binecunoscuti, pentru a transmite mesajul ca Playboy inseamna mai mult decat femei dezbracate. Chelneritele au oferit domnilor, impreuna cu berea comdandata, cartonase de la Men’s Health cu sfaturi despre cum sa ramai in forma, chiar daca bei bere. Euroministorage a depozitat biciclete in baie, cu mesajul “Pentru pasiuni trebuie sa iti faci timp, nu loc”, MVcom a avut un concurs prin QR Code despre “ce idei nu se pot realiza in mod neconventional”, Agrafa a distribuit ”Kituri de supravietuire urbana”.

In Ziua Culturala, 13 branduri de organizatii culturale, ecologice si educationale si-au promovat programele in mod neconventional. Este vorba de: Institutul Cultural Roman, One World Romania, Mai Mult Verde, atitudine, Scoala ADC ADVICE Students, PRIME Romania, VIP Romania, internship.in, Pasi Catre Viata, GRASP, Decat o Revista si Biciclop.

La ADfel Galleries, participantii au putut citi studii de caz de campanii neconventionale dintre cele mai premiate la nivel international. ADfel Galleries au fost realizate cu sprijinul MyPoster.

Parteneri media ai evenimentului au fost: Realitatea TV, Realitatea.net, Q2M, Money.ro, Monopoly Media (ZOOM), MVcom, Men's Health, Playboy, transfer.ro, Cinemagia, Bursa de Reclame, Elevate, Betacons Euromedia, Cocor Media Channel, Pheonix Media, Neogen, Decat o Revista.

IQads

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

24-FUN
Lider pe piata media din Romania pe segmentul city-guide, avand cea mai rapida dezvoltare in ultimii 5 ani in randul publicatiilor city-guide (peste 9 editii noi lansate de la inceputul lui 2006 pana in prezent), 24-FUN are distributie gratuita si selectiva in cele mai importante orase din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related