Campanie Prostenal produsa de Lowe Medic One exportata in 7 tari

Campania globala "For a life without stops" pentru Prostenal a fost creata de echipa Lowe Medic One in urma castigarii unui pitch international organizat de Walmark in Cehia la care au participat alte doua agentii de creatie din Cehia si Polonia, potrivit unui comunicat emis de GolinHarris.

Campania este una de imagine si isi propune sa pozitioneze brand-ul Prostenal Perfect ca un produs premium, destinat ingrijirii prostatei prin executii TV, print si POSM in farmacii.

Spotul a fost regizat de regizorul spaniol Eduardo Vasquez si isi propune sa ilustreze simptomele prostatei prin metafora unui drum fara opriri, prezantandu-i pe cei doi protagonisti ruland cu viteza pe sosea, insa oprindu-se des la stopurile care apar pe traseu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related