John Pallant (Saatchi & Saatchi): In publicitate, oricine poate deveni cel mai bun, indiferent de tara in care traieste

John Pallant (Saatchi & Saatchi): In publicitate, oricine poate deveni cel mai bun, indiferent de tara in care traieste

John Pallant lucreaza in Saatchi & Saatchi de 25 de ani. Va rog sa luati o pauza si sa va ganditi ce faceati voi in 1988. Asa. Sa continuam. A inceput in agentie ca Senior Copywriter, a ajuns Joint Executive Creative Director al biroului de la Londra, iar din 2003 e Regional Creative Director pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa. Campaniile lui au castigat cam toate premiile industriei: de la Leii de la Cannes pana la Creioanele de la D&AD. In momentul de fata e responsabil de 50 de departamente creative din 70 de tari unde Saatchi & Saatchi are birouri si, la inceputul lui septembrie, a vizitat Romania. Cand l-am intrebat care e cel mai tare birou Saatchi din lume, nu a putut sa faca un clasament, insa mi-a spus ca cel din Sidney se afla intr-o veche fabrica si are geamurile spre faimoasa cladire a Operei. I-ar placea sa petreaca mai mult timp intr-un singur sediu, insa inca nu a aflat cum ar putea sa fie in acelasi timp in mai multe locuri. Am stat de vorba cu John Pallant, in scurta lui vizita de la noi din tara, despre diferente culturale, despre trenduri in publicitate, despre idei geniale si despre surprizele carierei lui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related