Stefan Stroe: Prin blog am descoperit cat de mult creste documentarea potentialul viral al fiecarui articol

Stefan Stroe: Prin blog am descoperit cat de mult creste documentarea potentialul viral al fiecarui articol

Stefan Stroe e proful pe care nu-l am avut, dar despre care am auzit prin facultate ca e super, deci pe care mi l-as fi dorit. Trebuie sa recunosc ca Marketing Neconventional, cursul pe care-l preda el la SNSPA, suna mult mai cool decat orice materie care incepe cu “Teorii si Tehnici….”. Cand nu preda la facultate, este Managing Director la Incandescent. Sau invers. Si undeva intre astea doua ocupatii mari si late, mai strecoara cate un articol pe blogul lui. Cum si de ce a simtit nevoia sa-si puna parerile pe net, ne-a povestit chiar el, in cele ce urmeaza.

Povestea blogului
Am inceput blogging-ul ca sa imi cresc notorietatea in bransa comunicarii si marketingului prin articole cu continut original. Eram in 2006 la Leo Burnett, intr-un moment in care imi doream sa ajung director de strategie intr-o agentie de comunicare din Romania, lucru care de altfel s-a intamplat un an mai tarziu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related