Stefan Stroe scrie primul capitol de strategie la Grey

Interviu cu Stefan Stroe, Strategic Planning Director - Grey Bucharest

De trei saptamani, Stefan Stroe merge la birou pe strada Frumoasa, la Grey Bucuresti. Si-a propus sa construiasca aici o echipa solida de planning, cel putin la fel de buna ca cea din care a facut parte acum trei ani, la Leo Burnett, si teoretic la fel de eficienta ca cea din care vine acum - Starcom. Am stat ceva de vorba si am aflat cum s-a acomodat cu oamenii de la Grey, ce bloguri citeste si ce impresie i-a facut editia din acest an a Olimpiadelor Comunicarii. Pe larg, mai jos.

IQads: Cum au fost primele doua saptamani la Grey?
Stefan Stroe: Pai am venit in prima zi la birou si pe la 10:30 am primit deja primul brief, era unul de pitch. Norocul a fost sa castigam pitchul chiar in saptamana respectiva - insa deocamdata nu pot sa spun despre ce client e vorba. Ce poti sa-ti mai doresti decat sa incepi asa... Dupa care urmeaza contributia la Effie. Trebuie sa vedem ce inscriem si ce nu, mai ales ca se apropie deadline-ul final, al doilea deja a trecut. Am avut si ceva intalniri, chiar si cu clientii. Incep induction-ul pe conturile mari cu care Grey lucreaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Traian Nuta
acum 11 ani
Domnule Stroe,

Vad cu uimire aroganta de care dati dovada cand afirmati ca nu a existat nici un om specializat pe strategie la Grey (ca sa nu mai amintesc titlul articolului). Din acest punct de vedere cred ca va mulati bine pe filozofia curenta Grey. Un adevarat planner face o analiza atenta atunci cand da verdicte. Succes oricum in dezvoltarea dep palnning. Traian Nuta - Managing Director Cupid Brand Consultancy

claudiu dobrita
acum 11 ani
Se zice planning si nu palnning. Io de-aici as incepe.
Stefan Paraschiv
acum 11 ani
+ ca e STROE nu STROIE. cat de gratuit dau oamenii verdicte despre alti oameni pe care nici macar nu-i cunosc!!! Mult succes domnule Nuta, mai ales in cautarea unui planner pentru agentia dumneavostra, ca la cat de "spornice" sunt campaniile pe care le faceti cred ca aveti mare nevoie.


Branded


Related