Vino sa vezi ce vraji fac 28 de agentii in bucatarie, la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

Imaginati-va ce forfota, cata foiala, ce dexteritate in manuit retetare si ce miscari de trupe s-au petrecut in ultimele zile prin echipele participante la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, gazduita de Chef Parade.

28 pare ca-i numar magic, caci atatea agentii se vor infrunta in eveniment, pe 15 si 16 iulie, pentru un loc in finala de pe 17. Cate echipe, atatea ingrediente secrete interpretate in mod creativ, tot atatea preparate care o sa gadile placut papilele gustative ale juratilor si tot atatea prezentari spectaculoase.

Care sunt echipele participante

Ne-am gandit de la bun inceput la curiosii care ar fi vrut sa traga cu ochiul in bucataria interna a participantilor si am strans deja o colectie cu spusele lor: de la cele mai dezastruoase experiente in bucatarie, pana la ce-are de-a face publicitatea cu bucataritul sau cum s-au format echipele - le aflati pe toate in seria editoriala de interviuri cu echipele participante

Cele 28 de echipe, cu numele lor de scena de la Gatit. Pentru putin suspans, va lasam sa ghiciti cine e fiecare.

Asa ca va facem prezentarile: echipa Cu de toate (Geometry Global) se intoarce pentru al treilea an, cu acelasi nume, sa culeaga laurii intr-ale bucataritului, PRIME Romania se transforma in The PRIME Taste, iar Advice Students imprumuta din gloria trupei The Kooks, pentru un pic de inspiratie cu sare si piper. Nielsen Romania crede ca ne-ar putea pacali odata cu schimbarea numelui, dar suntem vigilenti: The Zucchini Houdini in 2015 ia locul Nielsen’s Meerkats din 2014, iar echipa pastel se alinta si transforma, pentru cateva zile, in pastellini bune-de-te-lingi-pe-degete.

Ce gust credeti ca are o portie de Creiere la Capac, o Migdala Vesela sau un Curcubeu pe Ceru' Gurii? Intrebati-i pe cei de la BrainUP, MVcom sau Business Results by Smart Ideas, par a avea reteta pentru fiecare. 

Mediafax Monitorizare se transforma pentru cateva zile in Mediafax Cookietorizare, in timp ce IAA Young Professionals au de lucru in BucatarIAA. Avem si un Freesome format din patru freelanceri neinfricati, dar si gustari offline de la agentia de digital Kubis, devenita sKUBISnacks. 

Five's face spectacol tehnic si la gatit si ameninta competitia cu 5 cutite ascutite in formula 5 Knives, in timp ce GfK ne sfatuieste: Don't Trust The Skinny Chef. Tocanitii de la Promocrat s-ar putea sa vrea sa fure din Lunchbox-ul celor de la Outbox, dar Bake’n’Roll Bookster intra impaciuitori pe felie, la sfatul celor de la The Foodwisers (Foodwise).

AdProduction Team s-ar inspira din retetele fetelor de la ISRA Cooking Insights, iar Nuevo promit sa porneasca un Food Nuevolution. Mercuisine360 e noua identitate Mercury 360, care impreuna cu Mercury Research & Friends dau mana cu mana intr-o competitie prietenoasa cu Veveritele CONNECT-ate de la Connect Promotionin timp ce diversitatea paletei este asigurata de InfiniTaste de la Infinit Solutions, sustinuti indeaproape de Activ Chefs de la Activ Ad

Alaiul se completeaza cu Golin si ICEEcookies (ThinkDigital), care, dupa ce ca organizeaza ICEEFest, mai si colectioneaza toate cookie-urile pe care le vad. 

Nici macar dupa ce au copt retetele, echipele n-au obosit: au mai avut timp sa se gandeasca si la un logo, care sa-i reprezinte in competitie. Vi le lasam aici, cu tot cu numele agentiilor din viata de zi cu zi.

Cele 28 de echipe si numele lor din viata de zi cu zi. Ati ghicit bine?

Vi s-a facut deja pofta? Veniti sa-i vedeti in actiune pe bucatarii amatori ai industriei pe 15, 16 si 17 iulie, la Chef Parade. Come to the Chefs' side, we have recipes!

Despre partenerii evenimentului

Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.

Despre Lidl
De la intrarea pe piata romaneasca in 2011, Lidl a devenit unul dintre cei mai  importanti retaileri din Romania. In 2015, Lidl lanseaza Bucataria Lidl, unde chef Florin Dumitrescu si actorul Andrei Aradits demonstreaza ca oricine poate gati simplu si original.

Bucataria Lidl e locul de intalnire a celor care iubesc mancarea, gatitul si petrecerea timpului alaturi de cei dragi in jurul mesei. Creata sub forma unei platforme online, Bucataria Lidl isi propune sa devina un loc de inspiratie deopotriva pentru cei experimentati si pentru cei care isi doresc sa invete sa pregateasca retete delicioase la preturi avantajoase.

Despre Chef Parade
Conceptul Chef Parade este adus si dezvoltat in Romania de catre Privileg Catering. Intr-un spatiu modern, Chef Parade Cooking School gazduieste cursuri de gatit, petreceri, workshop-uri si team building-uri pentru corporatii, adresandu-se tuturor celor care vor sa invete, sa se relaxeze sau sa-si desavarseasca abilitatile culinare.

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienta in realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucatari profesionisti din Europa, Electrolux aduce excelenta culinara atat in cele mai renumite bucatarii ale lumii, cat si in casele utilizatorilor.

Pe platforma The Secret Ingredient, Electrolux propune in fiecare luna un ingredient secret, insotit de trucuri profesionale pentru a-l integra usor si simplu in retetele realizate chiar in bucataria proprie. Astfel, Electrolux aduce excelenta in bucatarie nu doar prin tehnologie de top, ci si prin informatiile si sugestiile care dezvolta creativitatea culinara. Pe platforma pot fi gasite informatii despre istoria, valorile nutritive, retete si idei de folosire a ingredientului secret al lunii in meniul de zi cu zi. Toate aceste sfaturi si secrete culinare sunt oferite de Electrolux in parteneriat cu Chefi profesionisti.

Despre Zepter
Zepter International a fost fondat in 1986 iar produsele sale revolutioneaza permanent universul gatitului. Vasele Zepter Masterpiece alcatuiesc un sistem unic ce permite o preparare corecta a hranei sanatoase, iar sistemul de vidare VacSy pastreaza corect alimentele si le prelungeste durata de viata. Cu Zepter economisiti alimente, energie, timp si bani, dar cel mai important, va protejati sanatatea.

Despre Jacobs
Jacobs Kronung este ceasca de cafea aburinda care te trezeste bland dimineata si iti promite ca vei avea o zi frumoasa. Este Alintaroma care te imbie si care te indeamna sa te opresti pentru cateva minute si sa lasi vorbele sa vina de la sine. Intre tine si cei cativa prieteni de suflet. Doar voi. Cateva minute. Anul acesta, Jacobs isi invita consumatorii la o noua provocare “Joaca-te cu Jacobs“. Iubitorii cafelei sunt invitati sa isi redescopere cafeaua preferata de zi cu zi si sa incerce gusturi deosebite, cu ajutorul retetelor inovatoare propuse de cafeaua Jacobs.

Despre Bonduelle
Grupul Bonduelle este lider mondial in legume prelucrate si unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de legume conservate si congelate din Romania. Bonduelle este condus de o Viziune in care alimentatia vegetala este esentiala pentru o viata mai buna, cu impact asupra sanatatii si a mediului inconjurator. Dat fiind ca alimentatia vegetala ar trebui sa fie tot mai prezenta la mesele de zi cu zi, Misiunea Bonduelle este sa dezvolte cultura de a manca legume pentru sanatate si placere. Un brand care a castigat increderea consumatorilor, Bonduelle a obtinut distinctiile Superbrand, Best Buy Award si QuDal.

Despre Samdam
Grupul Samdam ofera de mai bine de 20 de ani  solutii complete si personalizate de produse promotionale, cadouri premium, cadouri business, textile, echipamente de lucru si programe de loialitate. Experienta, profesionalismul si flexibilitatea echipei Samdam le ofera clientilor increderea ca proiectele lor se afla pe maini bune, inca de la prima colaborare.

Despre Ocean Fish
Ocean Fish este o companie 100% romaneasca, infiintata in anul 1998, fiind liderul de piata la semipreparate din peste, fructe de mare si peste congelat sau afumat. Compania detine o fabrica moderna, utilata la cele mai inalte standarde internationale. Intregul proces de productie are loc sub un sistem de management autorizat al sigurantei produselor alimentare. Ocean Fish a devenit prima optiune a consumatorilor in ceea ce priveste produsele de peste de calitate superioara.



BrainUp

BrainUP e un studio de creație. Construim și reconstruim branduri, le ajutăm să se înalțe către cele mai înalte culmi și ne asigurăm că au întotdeauna suficient combustibil pentru a rămâne... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Sectiune



Related