Articole care fac referire la Mediafax
Alina Codin: Am vrut să arăt antagonismele cotidiene care ne conduc viața. Depresia ascunsă sub un zâmbet, agresivitatea mascată de politețe, nefericirea disimulată de aparentul succes
[Povești de fotografi] Octav Ganea: Fotografia poate pune față în față realități crunte cu oameni care nu sunt pregătiți să le accepte
Creative Night Talks – sezonul 5: Interdisciplinaritate, artă contemporană, design de produs & industrii creative
Ovidiu Micsik & Octav Ganea: Aparatul foto intotdeauna a fost un martor important al unor momente istorice
[Povești de fotografi] Ciprian Hord: Ma ghidez doar după ceea ce mă preocupă pe mine. Umanismul imaginii
Lumea de mâine. Ce urmează dupa pandemie? - Olivia Toderean, Sergiu Celac, George Scutaru | Editura Curtea Veche, 2020
Cine amenință jurnalismul de investigație? Seria EIDOS Talks continuă cu o dezbatere intensă despre evoluția presei din România. Invitați: Sergiu Toader, Cătălin Tolontan, Mihai Voinea și Petrișor Obae
[Voci online] Ioana Avădani: Era la începutul anilor ’90, în redacția Mediafax, când am dat ochii cu „onlineul”. Aveam un singur calculator în secție și făceam cu schimbul
[Voci online] Adriana Stoian: Am pus foarte rar poze personale, nu sunt adepta selfie-urilor. Am fost mereu atentă la formulările din postări
[Povesti de fotografi] Bogdan Dincă: În fotografia documentară, nu cred că se poate vorbi de trucuri. Doar de răbdare și prezență
[Noul context] Cristi Dimitriu și Cătălina Steriu: Etica trebuie să fie o constantă în comunicare, nu numai în perioada asta, după care să uităm iar
Florin Ghioca, fotograf de scenă: Peste tot vedem imagini „frumoase”. Nu sunt adeptul Photoshopului, ceea ce vezi în față trebuie să fie și pe cameră
Tudor Mușat: Se investește mult în fake news și puțin în combatere. Politicienii sunt actorii principali, jurnaliștii fac față greu, publicul reproșează
Cristi Dimitriu și Cătălina Steriu, despre noua agenție Plurivox: Ne dorim să aducem vocile reprezentative la comun, să ținem un echilibru client-PR-media în beneficiul tuturor
Dan Șendroiu se alătură FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST pentru a dezvolta departamentul de strategie al agenției
[Businessul de regie] Oana Lupoaie (ThinkDigital): Metricul de viewability castiga teren in 2018 si tot mai multi clienti incep sa cumpere doar viewable ads
Ioana Mârzac-Sigarteu, unul dintre cei 5 vicepresedinti regionali IAA Young Professionals: "Pe termen mediu, sper sa ducem proiectele de succes din Romania si in tarile invecinate"
Mediafax Audiences, primele audiențe exclusive în rețeaua grupului Mediafax care se pot achiziționa în sistem programatic
[Effie 2017] Campaniile castigatoare. McCann este AGENCY OF THE YEAR si Grand Effie 2017 se acorda campaniei J&B - “Blending Spirits” dezvoltata de P.P.D + The Hub Partners
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
Mediafax Group lanseaza 13 programe video - 20 de ore de continut video nou, original, in fiecare saptamana
[REC si la podcast] Teme variate, emisiuni saptamanale, discutii libere. Adica Adrian Boioglu si Citypodcast
Bursele Superscrieri/BRD ofera 12.000 de euro pentru proiecte jurnalistice despre educatie si in 2016
Dragos Stanca (ThinkDigital): O spun foarte apasat - vina pentru situatia actuala legata de cresterea adblocking-ului nu e a publisherului si atat. Ci a industriei, in general
























![[Client Service 2.0] Mia Munteanu (Marks): Jobul unui account nu este "sa pastreze clientul fericit", pentru asta exista terapie](https://media.iqads.ro/2015/07/mia-munteanu-cd-marks-cover-800-cover-410.jpg)










