CEZ celebreaza adevaratii eroi printr-o campanie integrata de comunicare

La aniversarea primului deceniu de activitate in Romania, Grupul CEZ lanseaza o campanie de comunicare inspirata din realitate, prin care isi propune sa dezvaluie publicului valorile si crezul pe care le promoveaza de 10 ani.

Sub sloganul „Energia vine de la oameni”, campania este dezvoltata in jurul a 3 povesti reprezentative pentru activitatea companiei in Romania, ale caror eroi sunt necunoscuti publicului larg, dar care isi fac meseria cu profesionalism si, uneori cu sacrificii, pentru ca oamenii sa aiba intotdeauna acces la energie electrica.

Campania, realizata de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, porneste de la experientele angajatilor CEZ Romania povestite de trei personalitati ale Romaniei, pionieri in domeniile lor de activitate:

Dumitru Prunariu, singurul roman care a zburat in Cosmos, Constantin (Ticu) Lacatusu, primul roman care a atins varful Everest (de asemenea, singurul roman care a escaladat cu succes cele mai inalte sapte varfuri de pe cele sapte continente), si, respectiv, Ilie Balaci, un fiu al Olteniei si o legenda a fotbalului romanesc. Campania pune in oglinda, fata in fata, povestile celor trei personalitati si cele ale angajatilor CEZ, aratand ce se intampla atunci cand „energia vine de la oameni”.

"In ultimii ani am vizitat multe centre de lucru CEZ, dispecerate de interventie, statii de transformare, centre de inalta, medie sau joasa tensiune sau hidrocentrale, am inteles specificul muncii de zi cu zi a oamenilor si mai ales am aflat povestile lor absolut speciale, rostite cu multa pasiune si mandrie profesionala: oameni care au motivat atatea echipe in situatii de urgenta, cat un antrenor de fotbal intr-o viata, care au urcat atatia stalpi ca ar fi putut cuceri Everestul sau care ar fi putut face inconjurul pamantului pe cabluri. Aceste povesti au devenit inspiratia si punctul cel mai firesc de pornire atunci cand am trecut la dezvoltarea primei campanii de imagine pentru CEZ. O campanie despre puterea continutului si autenticitate pe care ne bucuram sa o dezvaluim pas cu pas", spune Alina Damaschin (Head of Consumer PR & Creative Leader Rogalski Damaschin PR).

 

"Cel mai important capital al companiei noastre sunt oamenii, pentru ca de ei depinde nu doar succesul CEZ Romania de 10 ani, ci si succesul de zi cu zi al celor aproape 1 milion si jumatate de clienti pentru care gestul simplu de a apasa intrerupatorul de electricitate trebuie sa ramana un act anonim si firesc. Ce nu le-am spus niciodata clientilor nostri este ca in spatele acestui gest uneori stau acte de eroism pe care am ales sa le dezvaluim acum, la aniversarea a 10 ani in Romania, pentru ca vrem sa le multumim lor, dar si angajatilor nostri. Credem in continuare in oameni si in energia lor speciala, care va transforma aceasta companie pentru viitor," a declarat Martin Zmelik (CEO CEZ Romania la lansarea campaniei).

Compania consta in 3 spoturi TV filmate si regizate de echipa StudioSet, regizor Anton Groves, director de imagine Radu Fulga si producator Sorin Baican, precum si in executii de OOH, internet, social media si comunicare interna, fiind de asemenea prima campanie de imagine a grupului CEZ in Romania.

Spoturile TV ale campaniei:

Constantin Lacatusu  / Energia vine de la oameni

 

Ilie Balaci  / Energia vine de la oameni

Dumitru Prunariu / Energia vine de la oameni



Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related