Rogalski Damaschin PR semnează conceptul Money Bistro, o platformă de educație financiară dezvoltată pentru Raiffeisen Bank

Rogalski Damaschin PR semnează conceptul Money Bistro, o platformă de educație financiară dezvoltată pentru Raiffeisen Bank

Rogalski Damaschin Public Relations semnează conceptul Money Bistro, platforma de educație financiară dezvoltată pentru Raiffeisen Bank. Agenția a asigurat atât ideea strategică și conceptul platformei, precum și creația și dezvoltarea conținutului serialului online. Proiectul face parte din parteneriatul agenției cu Raiffeisen Bank, început acum un an.

Primul “sezon” de materiale video care vor fi difuzate pe platforma Money Bistro, un proiect ce le oferă românilor aperitive financiare pentru o viață sănătoasă, cuprinde zece episoade în care diverse personalități împărtășesc experiențe și sfaturi pentru o viață financiară sănătoasă. Gazda primului sezon din Money Bistro este vedeta de televiziune Andi Moisescu.

 

Money Bistro este o dezvoltare naturală a unei promisiuni de brand începută acum aproape un an de către Raiffeisen Bank, aceea de a pune responsabilitatea în lumină în orice activitate a băncii. Pentru noi, un client informat este un client care înțelege mai bine cum să își gestioneze bugetul personal, dar și cum să folosească produsele bancare. Este, credem noi, calea către independența financiară, oricare ar fi nivelul de venituri al unui om.

Pe de altă parte, două dintre barierele importante în dialogul clienți - specialiști sunt limbajul prea tehnic sau pur și simplu jena, determinată cultural, de a discuta propriile probleme sau dileme financiare în afara familiei, chiar dacă interlocutorul tău este un specialist care poate și vrea să ajute. De aceea am vrut să schimbăm complet această convenție și propunem formate mai deschise, mai prietenoase. Abordarea este de asemenea diferită: noi nu pretindem că știm dinainte ce își doresc clienții sau oamenii care vor să primească informații sau să discute probleme financiare pe Money Bistro - pentru că nevoile în acest domeniu nu sunt uniforme - ci vom capta părerile și dorințele oamenilor care interacționează cu noi și cu platforma și vom încerca să le oferim, împreună cu specialiști din bancă, dar și cu experți independenți din diverse domenii, posibile soluții”, a declarat Corina Vasile (Director Comunicare și Relații Publice Raiffeisen Bank).

 

De la început, ne-am propus să oferim clienților Raiffeisen Bank dar și publicului larg un <altfel> de program de educație financiară, în contextul în care ne adresăm unei audiențe care dispune de puțin timp pentru acest lucru. De aceea, ideea strategică și conceptul programului asociază educația financiară cu un subiect ce atrage extrem de mult atenția publicului român: mai exact, cel gastronomic. În casele românești, familiile și prietenii se adună în bucătărie sau în jurul unei mese bogate, discută și învață unii de la alții socializând în jurul mâncării bune. La fel, în Money Bistro se adună personaje interesante care discută relaxat despre bani și finanțe personale, oferind sfaturi și informații ce pot fi utile oricăruia dintre noi, indiferent de gradul de „alfabetizare bancară”. a declarat Alexandra Radu (Director Comunicare Rogalski Damaschin PR).

 

Invitații din primul sezon la Money Bistro sunt: Steven van Groningen, președinte Raiffeisen Bank România, chef Marius Tudosiei, Cori Grămescu, specialist în nutriție și stil de viață sănătoasă, Ionuț Dumitru, economist-șef Raiffeisen Bank, vloggerul Andrei Șelaru (Șelly), Marius Ștefan, CEO Autonom România, bloggerul Cristina Mazilu, Mazilique.ro, jurnalista Paula Rusu, bloggerul Adela Pârvu și Vladimir Kalinov, vicepreședinte retail Raiffeisen Bank.

Pe lângă episoadele cu invitați speciali, ca parte a primului sezon, agenția Rogalski Damaschin PR împreună cu specialiștii Raiffeisen Bank, va elabora și pastile educaționale, sub forma unor infografii video menite să explice „cu ce se mănâncă banii”, cât și interviuri în profunzime cu invitații speciali ai primului sezon din Money Bistro.

Campania Money Bistro a debutat pe 27 noiembrie cu primele două episoade. Steven van Groningen, președinte Raiffeisen Bank, și chef Marius Tudosiei au povestit ce valoare au banii pentru ei și cum își distribuie cheltuielile lunare. Restul episoadelor vor fi publicate săptămânal, oferind publicului perspective diferite asupra gestionării banilor și finanțelor personale.

 

Pe TV, proiectul Money Bistro este promovat în parteneriat cu emisiunea Apropo TV.

Casa de producție care a semnat realizarea celor 10 episoade: Red Spike.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related