
Articole care fac referire la Anton Groves


„Ștergem tradiția de praf”: manifestul Profi și Goldfish Project care ne îndeamnă să redescoperim gustul autentic românesc

HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin

Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart

McDonald’s lansează doi burgeri noi, cu gust de sărbătoare, și invită românii să-i descopere pe toți cei care aduc Crăciunul în noua campanie #TheChristmasBringers, semnată DDB România

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Regizor în 30 sec] Anton Groves: Ești obligat să ai două roluri, unul de realizator de film, iar celălalt de negociator](https://media.iqads.ro/2021/03/unnamed-cover-410.jpg)
[Regizor în 30 sec] Anton Groves: Ești obligat să ai două roluri, unul de realizator de film, iar celălalt de negociator

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor
![[De la prietenie la business] Octavian Chiriac și Andra Gherasim, FatFoxAnimation: E loc de mai multe proiecte de animație create de români](https://media.iqads.ro/2019/12/fatfox-animation-cover-410.jpg)
[De la prietenie la business] Octavian Chiriac și Andra Gherasim, FatFoxAnimation: E loc de mai multe proiecte de animație create de români
![[Din spatele camerei] Radu Voinea: Ar fi ideal daca un DOP ar fi vazut ca mai mult decat un executant care poate sa faca o imagine eye candy](https://media.iqads.ro/2019/07/f68b9289-cover-410.jpg)
[Din spatele camerei] Radu Voinea: Ar fi ideal daca un DOP ar fi vazut ca mai mult decat un executant care poate sa faca o imagine eye candy

Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România

Liviu Isop (AV Manager, Graffiti BBDO): Ar trebui schimbata perceptia noastra, a celor din marcom, ca ne pricepem la toate - vanzari, marketing sau fotbal, politica, creatie si productie

Ce facem ca sa mearga productia AV mai bine? "Un inceput ar fi ca, intr-un efort comun cu clientii, sa incercam sa nu mai pacalim timpul", spune Ilinca Dumitrescu (Cohn&JansenJWT)

Ilinca Nanoveanu (AV Producer, Lowe&Partners) despre productie ca un puzzle in care combini oameni ca sa-ti iasa "copilul" sanatos

KFC lanseaza in Romania prima campanie integrata pentru Crispy Strips „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”

Interstar si Next Advertising declara razboi impotriva gandacilor intr-o noua campanie pentru Aroxol

McCann Erickson Romania a creat campania de comunicare pentru Creditul de Realizari Personale de la UniCredit
