[Statusul unui tanar creativ] Nadejda Ghilca: Advertising-ul este probabil unul dintre cele mai curajoase domenii, dupa astronautica

[Statusul unui tanar creativ] Nadejda Ghilca: Advertising-ul este probabil unul dintre cele mai curajoase domenii, dupa astronautica

Pazea, astronautilor, vin publicitarii. Uneori cu clienti curajosi in spate. Pe care ii trag inapoi, insa, bugetele, crede Nadejda Ghilca (Art Director, MRM//McCann Romania). Dar creativitatea se mai si bucura de limitari. Altfel, in advertising poti simti pe propria ta piele un "winter is coming", anume cand vine o rafala mai puternica de proiecte. Dar hai, ca nici "summer breeze"-ul nu-i deloc de neglijat. In ce fel i s-a asezat publicitatea pe umeri si cat de comod se simt impreuna, ne spune Nadejda in continuare.

 

Mediul actual al publicitatii este un pantonar de la 'summer breeze' la 'winter is coming'. Iti ofera un birou, un scaun, un calculator si eventual o tableta grafica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related