MRM//McCann - Agentia Anului si KFC – Digital Client of the Year la Internetics 2018

MRM//McCann - Agentia Anului si KFC – Digital Client of the Year la Internetics 2018

In cadrul Galei de Premiere Internetics 2018, festival ce premiaza inteligenta digitala, ce a avut loc pe 28 noiembrie, la DESCHIS Atelier, au fost acordate 48 de trofee, dintre care 19 trofee de Aur, 26 de Argint si 1 Grand Prix.

Trofeul Agentia Anului a revenit MRM // McCann cu 13 trofee obtinute si alte 5 nominalizari. Trofeul Digital Client of the Year by glo, pentru prima oara stabilit pe baza punctajului si a tuturor premiilor obtinute, a mers anul acesta la KFC, gratie celor 4 trofee Gold, 2 Silver si 1 nominalizare.

In total, in cadrul Internetics 2018 au urcat pe scena 15 agentii si companii: Centrade Cheil, FCB Bucharest, Friends \ TBWA Bucharest, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Bucharest, Lidl Romania, MRM // McCann, MSL The Practice, MullenLowe Bucharest, Publicis Romania, Tribal Worldwide Romania, WOPA, United Media & Heist Industries.

Conform punctelor acumulate din premiile si nominalizarile obtinute, topul celor mai premiate agentii este:
1. MRM // McCann; 2. Leo Burnett Bucharest; 3. Jazz Communication; 4. Publicis Romania; 5. MSL The Practice.

Topul clientilor arata astfel: 1. KFC; 2. Telekom (2 trofee de Aur, 2 de Argint si 4 nominalizari); 3. Coca-Cola (cu 2 trofee de Aur, 3 de Argint si alte 4 nominalizari); 4. Lidl Romania (2 trofee de Aur, 2 de Argint, 4 nominalizari) si 5. Sistemul Medical MedLife (3 trofee de Aur).

MRM // McCann a castigat premii pentru lucrarile „KFC - Studycoin” (2 trofee Gold in „Microsites” si „Gamification” si 2 trofee de Argint in sectiunile „Full Digital Campaign: Retail” si „Digital Brand Experience” ), „KFC – Social Me” (2 trofee de Aur in „Full Digital Campaign: Retail” si „Online Branded Content”), „VODAFONE - Scrolling Through Life” (2 trofee de Aur in doua sectiuni de Digital Craft – Best Website Content si Best Website Design), „Coca-Cola Bracelet - Artists are calling” (1 Silver in Mobile Campaigns), „Coca-Cola - Inna cans musical album” (1 Gold in Digital component of an integrated campaign: FMCG – Drinks), „Coca-Cola - #samefeeling” (1 Gold la Viral Non Video), „Coca-Cola - Instagram page” (1 Silver in Social Media Pages) si „Coca-Cola - Holidays are coming back. Again.” (1 Silver in Viral Non Video).

Leo Burnett Bucharest a plecat incarcata cu 5 trofee pentru „TELEKOM “NO ROMANIAN LEFT BEHIND” (1 trofeu de Aur pentru „Online PR Special Projects”), „Telekom Vloggers’ SWAP” (1 Gold pentru „Brand Associated Communities”), „Telekom UNLIMITED SUMMER PLAYLIST” (2 trofee Silver in sectiunile „Social Media Special Mechanics” si „Brand Built Communities”) si 1 Silver pentru „PAMPERS - “Good night, worries” Lullaby”, in sectiunea „Digital component of an integrated campaign: FMCG –Non food”.

Jazz Communication a obtinut noi premii pentru campania Magic Home - „Take a Seat #togetherformagichome” (1 Gold la Viral Video, 1 Gold la „Digital component of an integrated campaign: Social campaigns, political and awareness messages”, gold ce le-a adus si Grand Prix in sub-categoria Digital component of an integrated campaign din Interactive Campaigns). Campania a luat si un premiu special „Traiasca capra vecinului” din partea GMP si Webstyler. Agentia a castigat alte 2 trofee cu „Lidl’s 2Million+ Department” – Gold in sectiunea „Social Media Special Mechanics” si Silver la „Online Branded Content”.

Juratii au mai premiat alte 6 proiecte cu Gold: „Replate Waste” la „Best Website Content” // MullenLowe Bucharest, „Lidl Romania Instagram” la „Social Media Pages” // Lidl Romania, „Vodafone Istori@” la Mobile Apps // FCB Bucharest si „Tomorrow's Technology” in sectiunile „Online PR Special Projects”, „Digital Brand Experience” si „Digital component of an integrated campaign: Services” // MSL The Practice.

In sub-categoria „Social Media” sustinuta de Globaworth au fost acordate in total 15 trofee: 6 trofee de Aur pentru „Take a Seat #togetherformagichome” (Jazz Communcation) – Viral Video, „Coca-Cola - #samefeeling” – Viral Non Video, „Lidl Romania Instagram” (Lidl Romania) – Social Media Page, „Lidl’s 2Million+ Department” (Jazz Communication) – Social Media Special Mechanics, „Tomorrow's Technology” (MSL The Practice) si „TELEKOM “NO ROMANIAN LEFT BEHIND” – Online PR Special Projects si 9 trofee Silver pentru „SUPER TOP – Glet Rich or Die Tryin'” (Friends \ TBWA Bucharest) – Viral Video, „Coca-Cola - Holidays are coming back. Again.” (MRM // McCann) – Viral Non Video, „Lidl’s biggest Hater Fan” (Lidl Romania) – Viral Non Video, „Mega Slices Of Life On Instagram” (United Media & Heist Industries) si „Coca-Cola - Instagram page” (MRM // McCann) – Social Media Pages, „Telekom UNLIMITED SUMMER PLAYLIST” (Leo Burnett Bucharest) si „Samsung Live Museum” (Centrade Cheil) – Social Media Special Mechanics, Log Out of Hate (Tribal Worldwide Romania) si „Replate Waste” (MullenLowe Bucharest) – Online PR Special Projects.

In sub-categoria „Mobile” sustinuta de McDonald’s au fost acordate 2 trofee: 1 Gold pentru „Vodafone Istori@” (FCB Bucharest) si 1 Silver pentru „Coca-Cola Bracelet - Artists are calling” (MRM // McCann). La acestea se adauga 3 nominalizari pentru „Hai Samurai (Go Samurai)” (Cohn & Jansen JWT) – Mobile Apps si „KFC – Social Me (MRM // McCann)”, „4Geography (Publicis Romania)” – Mobile Campaigns.

„Digital Craft”, sub-categorie sustinuta de Rompetrol, a avut 3 trofee de Aur: 2 pentru „VODAFONE - Scrolling Through Life” (MRM // McCann) – Best Website Design si Best Website Content si 1 pentru „Replate Waste” (MullenLowe Bucharest) – Best Website Content, plus 1 trofeu de Argint pentru „Museum of Retro Fun” (Kubis Interactive) – Best Website Design.

„Online Branded Content”, una dintre cele mai disputate sectiuni, a fost prezentata de Grolsch si a premiat cu 1 trofeu de Aur proiectul „KFC – Social Me” (MRM // McCann) si cu 1 trofeu de Argint proiectul „Lidl’s 2Million+ Department” (Jazz Communication). Sectiunea a mai avut alte 2 nominalizari pentru „Cook by the Ear” (Snapshot Communication) si „PAMPERS - “Good night, worries” Lullaby” (Leo Burnett Romania).

Absolut a sustinut „Digital Brand Experience”, sectiune in care juratii au premiat cu Gold „Tomorrow's Technology” (MSL The Practice), cu Argint „KFC – Studycoin” (MRM // McCann) si „Samsung Live Museum” (Centrade Cheil) si a acordat 2 nominalizari pentru „4Geography” si „Doodle Mats”, ambele de la Publicis Romania.

De asemenea, extra competitie au mai fost acordate urmatoarele distinctii speciale:

Premiul special al juriului – Best Use of Technology: „Tomorrow's Technology” de la MSL The Practice pentru Medlife (proiect ce a obtinut alte 3 trofee de Aur, in fiecare dintre categoriile mari ale competitiei);
Premiul special Youtube - YOUTUBE ADS LEADERBOARD, pentru campania „Vodafone Smart Family – Probam filtre” de la McCann Worldgroup Romania, WaveMaker;
Premiul special Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE’S CHOICE acordat campaniei JobZZ.ro - Mecanicii a 23 Communication Ideas in urma voturilor persoanelor prezente in sala la Gala Internetics 2018;
Premiul special pentru inovatie in digital out of home pentru 3 proiecte: „The Perfect Draft” (agentie: Kubis Interactive, brand: Pilsner Urquell), „Heineken 0.0” (agentii: Starcom, Momentum, Tribal Worldwide, brand: Heineken 0.0) si pentru „One Night Gallery + Artivive - Augmented Reality Art”;
La acestea se adauga Agency of the Year, marele premiu al competitiei sustinut de UniCredit Bank: MRM // McCann.

 

In competitie au fost inscrise anul acesta 149 de lucrari de la 25 de agentii si companii participante, pentru 47 de branduri, jurizate de 52 de specialisti in domeniu.

Editia a XVIII-a a Internetics Festival a inclus expozitia de realitate virtuala, realitate augmentata si instalatii digitale - Internetics Interactive Expo, competitia Internetics si gala in cadrul careia au fost anuntate cele mai eficiente si creative proiecte din mediul online. Finalul festivalului a fost sarbatorit printr-o petrecere cu acces liber la Deschis Gastrobar (Nod makerspace, Splaiul Unirii 160).

 

Parteneri Internetics 2018:

Un proiect: The Institute
Prezentat de: UniCredit Bank
Partener principal: glo
Parteneri culturali: Institutul Cultural Roman, Institutul Francez, Primaria Municipiului Bucuresti prin Centrul Cultural Expo Arte
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, Globalworth, Grolsch, Loop Virtual Reality Solutions, McDonald’s Romania, One Night Gallery, Rompetrol, TPS Engage, Youtube, 360 Revolution
Creatie: Gavrila & Asociatii
Parteneri media principali: Kiss FM, Promenada
Parteneri media: Business Review, Discovery Channel, Igloo, IQads, Nexus Gamers Pub, Molecule F, POINT, Radio Romania Cultural, Revista Biz, SMARK, Times New Roman, Ux Days, Zeppelin, Zile si Nopti
Parteneri strategici: Ove, Kaustik, Zelist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

WEBSTYLER

WEBSTYLER este cea mai premiată agenție de digital din România atât la nivel local cât și internațional. De 18 ani pe piață, timp în care a oferit servicii de strategie și creație la cele mai... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related