[Vizitatori de Romania] Nadejda Ghilca (Ogilvy&Mather Romania): "Am schimbat placintele pe merdenele, vinul pe bere si comunistii pe PSD"

[Vizitatori de Romania] Nadejda Ghilca (Ogilvy&Mather Romania): "Am schimbat placintele pe merdenele, vinul pe bere si comunistii pe PSD"

Si-a petrecut copilaria in Republica Moldova si viata de om matur in Romania. Nadejda Ghilca, Senior Art Director Ogilvy&Mather Romania, a venit prima data aici cand avea patru ani, cu familia, la Eforie Nord. Apoi, la 18 ani, a urcat in trenul “Prietenia” de Chisinau-Bucuresti si a venit sa fac facultatea la Arte. Si a ramas.

Am avut impresia ca eram acasa, doar ca un pic mai departe de ai mei, cum mergi in vizita la niste veri care au accentul mai clar si raspicat, povesteste Nadejda.

S-a maturizat aici. (Cat a putut). Si-a facut prieteni si o cariera in publicitate. Nadeja vorbeste despre reclamele din Romania si cele din Moldova, despre granitele din publicitate si cat de relevant mai este specificul local, dar si despre cum a schimbat-o experienta in Romania. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related