Olivia Walsh, Creative Director la apple tree communications, completeaza juriul FIBRA

Sursa: appletreecommunications.com

Juriul FIBRA, festivalul de creativitate care are loc in perioada 3-6 mai la Bucuresti, organizat de IQads cu sustinerea IAA, UAPR, ADC*RO si Ministerului Culturii, se intregeste. Olivia Walsh, fondator si Creative Director al agentiei apple tree communications, se alatura juriului, aducand o experienta de peste 20 ani in marketing si comunicare in Statele Unite si Spania. Olivia activeaza in zona de agentie din 2003, dupa o perioada de 10 ani petrecuta in marketing. Olivia este si board member in cadrul Club de Creativos, asociatia comunitatii creative spaniole.

Ea completeaza astfel juriul Premiilor FIBRA, prezidat de Kevin Brady (Droga5), alaturandu-se membrilor: Evgeny Primachencko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Robert Nagy (HEAVY), Bruno Luglio (R/GA New York), Wendy Richardson (72andSunny Amsterdam) si Radinka Danilov (Ruskin & Hunt Belgrad).

Olivia Walsh a studiat Marketing-ul la Universitatea din Seattle. Din timpul studiilor, a lucrat ca Marketing Assistant pentru Benzinger, producator de vin din California. Ulterior, a intrat in departamentul de marketing al Cluster Consulting timp de 4 ani, continuand ca Branding Director pentru Europa si America Latina al Diamondcluster International (actual Diamond Management & Technology Consultants).

In 2003, Olivia infiinteaza apple tree communications in Barcelona, alaturi de alti doi asociati. Agentia are in prezent 4 birouri - in Barcelona, Madrid, Bogota si Londra - si a primit recunoastere locala si internationala in cadrul unor festivaluri precum ASPID - Premiile de Publicitate Ibero-Americana in Sanatate si Pharma, SABRE Awards sau Eurobest. Printre clientii apple tree de pana acum se numara ATP (Associatia Tenismenilor Profesionisti), FC Barcelona, ​​Spanair, La Caixa, Hard Rock Cafe, SEAT, Audi sau BMW.

Din 2011, Olivia este membra a board-ului comisiei Visibility and Communications in cadrul Club de Creativos, asociatie dedicata cresterii standardului creativitatii din Spania si uniunii creativilor in scopuri educative si formative.

Din acelasi an, face parte in comisia pentru asocierea oraselor Barcelona si San Francisco in calitate de Chief Marketing Officer. Initiativa face parte dintr-un program de apropiere culturala al San Francisco inceput din 1974, pana in prezent dezvoltandu-se o retea consistenta de orase-surori din toata lumea. 

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare.
Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.



ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related