Perechea braziliana a campaniei "FRF sustine educatia" si mesajul Geometry Global: Am decis, de la momentul aflarii acestei coincidente de idei, sa nu inscriem campania in niciun festival de creativitate

Perechea braziliana a campaniei "FRF sustine educatia" si mesajul Geometry Global: Am decis, de la momentul aflarii acestei coincidente de idei, sa nu inscriem campania in niciun festival de creativitate

Geometry Global a postat un mesaj pe pagina de Facebook a agentiei in care spune ca nu vor inscrie campania gandita pentru Federatia Romana de Fotbal - "FRF sustine educatia", citata de publicatii internationale precum The Guardian, BBC, Washington Post, Le Figaro, Business Insider sau The Drum, in niciun viitor festival de creativitate.

Din mesaj reiese ca acest lucru vine in urma unor sesizari asupra asemanarilor dintre stunt-ul realizat in timpul meciului Romania-Spania si o initiativa sociala din Brazilia, "Goal for Education", realizata in 2014 de catre AlmapBBDO pentru ONG-ul Casa do Zezinho, ce sprijina educatia in randurile copiilor defavorizati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related