First Content Studio, prima agentie romaneasca nominalizata la Digiday Awards Europe, alaturi de The Economist, Youtube sau Financial Times

First Content Studio, prima agentie romaneasca nominalizata la Digiday Awards Europe, alaturi de The Economist, Youtube sau Financial Times

„Eu sunt 12”, platforma de comunicare Bergenbier, este proiectul nominalizat in cadrul primei editii a competitiei europene

First Content Studio, una dintre primele agentii care ofera servicii specializate de content marketing din Romania, a fost nominalizata in competitia europeana Digiday Awards Europe, la categoria Best Branded Content Series cu proiectul dezvoltat alaturi de brandul Bergenbier, „Eu Sunt 12”.

Digiday Awards premiaza publisher-ii, advertiser-ii si platformele tehnologice care aduc schimbare si inovatie in piata de profil din Europa. Gala, in cadrul careia vor fi decernate marile premii, va avea loc pe 1 decembrie, la Londra.

Platforma de comunicare „Eu sunt 12”, premiata anul acesta la IAB Mixx Awards pentru cel mai bun proiect de content marketing din Romania, a fost recunoscuta de Digiday ca fiind unul dintre cele mai de succes proiecte europene de long-term branded content. Pe lista de nominalizari la aceasta categorie se afla unele dintre cele mai vizibile proiecte de publishing: Omni si unul dintre marii publisher ai planetei, Conde Nast. Editia din acest an reuneste pe lista de nominalizari proiecte ale unora dintre cele mai mari branduri internationale, printre care The Economist, Youtube, Ubisoft, Sky News, Viacom, Financial Times, Yamaha, Quartz sau Discovery.

Aici gasiti linkul cu toti finalistii.

 

Povestea Eu Sunt 12

In 2015, a luat nastere platforma „Eu sunt 12” pentru iubitorii de fotbal din Romania, plecand de la insight-ul ca suporterii sunt extrem de importanti in succesul unui meci. Ei sunt cei care, indiferent de rezultatele de pe teren, raman intotdeauna alaturi de sportul rege si de echipa lor de suflet, iar fara sustinerea lor, fotbalul nu ar mai fi un spectacol national. Ei sunt, practic, cel de-al 12-lea jucator, pe care il celebram in fiecare zi.

In 2015, la putin timp dupa lansare, Bergenbier, un sustinator de traditie a fotbalului, a vazut potentialul eusunt12.ro si a adoptat proiectul, transformandu-l in platforma oficiala de comunicare.

In jurul site-ului a fost creat un adevarat ecosistem de comunicare cu focus pe social media (Facebook, Youtube, Instagram), care au avut rolul de amplificare a continutului din site si de a atrage organic o comunitate loiala si engaged. Endorserii Gabi Balint, Bogdan Stelea, Florin Gardos, Alex Chipciu si Claudiu Keseru au sustinut la randul lor platforma in mediul digital.

Proiectului i s-au alaturat in scurt timp si alte nume mari din lumea fotbalului, actuali si fosti fotbalisti de renume, care au constientizat existenta lui „12” si au acceptat provocarea de a se apropia la randul lor de suporterii care i-au sustinut pe teren, in cele mai bune, dar si in cele mai rele momente din cariera lor.

„Eu Sunt 12” a capatat in scurt timp o dimensiune uluitoare. Platforma a fost cel mai promovat mesaj din industria berii in jurul Campionatului European de Fotbal 2016 si platforma cu cea mai mare notorietate in 2016. In doar cateva luni, “Eu sunt 12” a inregistrat rezultate nemaiintalnite: 9 milioane de vizite pe eusunt12.ro, 90.000 de fani pe Facebook si un reach incredibil de peste 6 milioane de oameni in fiecare luna (in conditiile in care populatia Romaniei pe Facebook este de aproape 9 milioane de oameni).  Doar pe Facebook, „Eu sunt 12” a strans peste 13 milioane de video views.

Rezultatele in business-ul Bergenbier s-au vazut si ele in scurt timp, iar platforma a adus accelerarea cresterii cotei de piata a marcii. „Eu sunt 12 este o miscare autentica, in care fiecare suporter si-a regasit trairile, emotiile si crezul propriu: de a fi fairplay si de a sustine echipa favorita indiferent de situatie”, a declarat Gabriela Lupas-Ticu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

 

Povestea First Content Studio

First Content Studio este un start-up de comunicare ce construieste si raspandeste mesajele brandurilor prin puterea continutului personalizat pentru brand si publicuri, deopotriva. Printre clientii agentiei se numara Bergenbier, Petrom sau Danone.

Agentia a lansat in aceste zile si  firstbuzz.ro, prima platforma de sports influencer marketing din Romania, reunind cele mai mari nume din sportul romanesc. First Buzz ofera servicii de consultanta si creatie pentru brandurile care vor sa includa in strategia lor de marketing proiecte de endorsement din zona sportiva, avand in acelasi timp grija de cresterea brandurilor personale ale sportivilor pe care ii propune.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related