V8 Interactive și Bergenbier căștigătoare la IAB Mixx Awards 2019 cu Bergenbier Bottle Cap Challenge

V8 Interactive și Bergenbier căștigătoare la IAB Mixx Awards 2019 cu Bergenbier Bottle Cap Challenge

Bergenbier Bottle Cap Challenge, campania dezvoltată de V8 Interactive pentru Bergenbier, în contextul lansării noii sticle de 750 ml., a fost premiată la IAB Mixx Awards 2019, singura competiție adresată campaniilor de digital și marketing interactiv din România, la categoria Best Content Marketing Campaign.

O piața supra-aglomerată devine perfect abordabilă cu un insight potrivit

În contextul lansării noii sticle de 750 ML, Bergenbier și V8 Interactive au ales să deschidă campania cu un conținut pre-lansare curajos și, totodată, amuzant și intrigant. Și am reușit să facem acest lucru! Cum?

Agenția V8 Interactive a propus o variantă proprie a trendului Bottle Cap Challenge. Practic, campania Bergenbier a fost creată ca un challenge între endorserii brandului Bergenbier, figuri cunoscute de milioane de români – Gabi Balint și Bogdan Stelea – și a luat forma unor short videos devenite rapid virale.

Trendul international Bottle Cap Challenge a reușit să se viralizeze rapid în presa națională și internațională și în cadrul rețelelor sociale: există grupuri de Facebook dedicate, pagini de media online care preiau constant acest challenge la care răspund, deopotrivă, figure sportive cunoscute, actori vedete și oameni de rând care își etalează răspunsul a această provocare prin cele mai inedite metode.

 

Firul narativ al Bottle cap challenge, varianta Bergenbier:

· Balint acceptă provocarea Bottle Cap challenge:

 

 

· Stelea preia postarea lui Balint și acceptă provocarea:

 

 

 

Rezultatele acestei campanii au vorbit de la sine: peste 3 milioane de oameni au vizualizat aceste videos, postarile au înregistrat un reach de peste 5 milioane și au generat peste 67.000 de video shares in mai puțin de o săptămână de la lansarea campaniei.

Conținutul creat de agenție a fost preluat de către mass-media (Știrile ProTV), dar și de către publicații online precum sport.ro și Playtech. Viralizarea conținutului nu s-a oprit aici: campania a ajuns în 9gag și BuzzFeed iar premiul câștigat în cadrul competiției IAB Mixx Awards este încă un motiv pentru cultivarea curajului creativ, așa cum spune și motto-ul V8 Interactive.

"Este un premiu care ne bucură foarte tare pentru că a venit pe un proiect la care echipa V8 a fost gând-la-gând cu echipa Bergenbier. Adică, atunci când a venit pe mail brief-ul de la client, noi deja ne pregăteam sa trimitem propunerea de campanie împreună cu soluția de producție “la cheie”, tocmai pentru a prinde hype-ul pe subiect. Felicitări echipelor implicate pe acest proiect și la cât mai multe premii.", ne spune Cosmin Baba (Director de Creație al V8 Interactive).

 

"Ne bucură această apreciere a modului neconvențional în care am lansat sticla de Bergenbier 750 ml. Felicitări echipei pentru agilitatea și rapiditatea de care au dat dovada în execuție, reușind să capitalizeze pe momentum și să livreze în același timp, conținut de calitate.", susține Ramona Radu (Senior Brand Manager al Bergenbier S.A).

 

Echipele participante:

Din echipa V8 Interactive care a dat naștere acestei propuneri:

Ionuț Andrei – CEO, V8 Interactive
Andrei Dragu – Business Development Director, V8 Interactive
Corina Angearu – Client Service Director, V8 Interactive
Andra Ghinea - Senior Account Manager, V8 Interactive
Roxana Cicea - Account Manager V8 Interactive
Iulia Bivolaru - Account Manager V8 Interactive
Cosmin Baba - Creative Director V8 Interactive
Alex Buta - Senior Art Director V8 Interactive
Vlad Tătaru - Senior Copywriter V8 Interactive

De partea cealaltă, echipa Bergenbier este coordonată de Ramona Radu, Senior Brand Manager în cadrul Bergenbier S.A.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Related