Castigatorii editiei a 7a a IAB MIXX Awards Romania

Castigatorii editiei a 7a a IAB MIXX Awards Romania

Vineri seara au fost anuntate campaniile castigatoare ale celei de-a 7 a editii a IAB MIXX Awards România. Anul acesta, in concurs s-au inscris 28 de agentii (atat digitale cat si media, independente sau parte a grupurilor internationale, precum si publisheri - pentru prima data) si cele mai disputate premii inregistrandu-se la categoriile: Best Brand Campaign, Best PR Campaign si Best Content Marketing Project, - subliniind astfel si evolutia industriei de publicitate, catre o mai mare atentie acordata continutului, ca baza definitorie a unei relatii de lunga durata cu clientul.

Câștigătorii IAB Mixx Awards 2018, sunt:

  • Best Brand Campaign: Manifesto .calif - Agentie: Mainstage; Client: Calif
  • Best Performance Campaign: Product launch Samsung Galaxy S9|S9+ - Agentie: Starcom; Client: Samsung Electronics Romania
  • Best Native Advertising campaign/project: Sandwich and off you go - Agentie: Ringier Romania; Client: Hochland
  • Best Video Campaign: SUPER TOP – Glet Rich or Die Tryin' - Agentie: Friends TBWA client: Saint-Gobain Rigips Romania si The 2 Million + Department. A 24 hours Facebook Live Celebration – Agentie: Jazz Communication; Client: LIDL Romania
  • Best Content Marketing Project: Felicitari! Au castigat! - Agentie: First Content Studio; Client: Delaco
  • Best Digital PR Campaign - Cronicari digitali - Agentie: Zaga Brand; Client: Institutul National al Patrimoniului
  • Best Social Media Campaign - Samsung Live Museum: Agentie: Centrade Integrated; Client: Samsung Romania
  • Best Interactive Experience - H.ELL Cyber Cursed - Agentie: Kinecto International; Client: Bitdefender
  • Most Experimental and Innovative Campaign:Uncut - Agentie: Kinecto International; Client: Greenpeace -
  • Best Mobile Campaign: Cornetto mini-game: Agentie: Mindshare; Client: Unilever

Elementul de noutate la IAB MIXX Awards 2018 din România a fost adus de V8 Interactive, agenția care s-a ocupat anul acesta de imaginea și de campania de promovare a festivalului, și a constat în faptul că au intrat în competiție și ideile/campaniile nefăcute, din motive diverse, dar a căror implementare s-ar fi dovedit a fi de succes. Castigatoare la acesta categorie a fost campania Bravest Man in Romania inscrisa de agentia Wavemaker.

Campania Uncut pentru Greenpeace si-a adjudecat de asemenea si trofeul Best Digital MIXX 2018.

Castigatorii IAB MIXX Awards vor fi recomandati pentru competitia internationala - IAB MIXX Europe 2019, care va avea loc in cadrul evenimentului INTERACT de la Varsovia, in iunie anul viitor.

Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck's, Staropramen, mPlatform, Renault Romania, Samsung Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Aqua Carpatica, Stalinskaya,

Parteneri logistici: V8Interactive si Mercury 360

Parteneri media: Ringier, InternetCorp, ProTV, RCS&RDS, ThinkDigital, ArboMedia, 2Performant, Netgeo, Femeia.ro, Cosmopolitan, IQads, Pagina de media

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related