[Întru diversitate] Ema Prisca: Dacă liderul e conștient că se află într-un business de idei transformatoare, nu de rebate-uri, atunci nu are cum să nu știe importanța diversității

[Întru diversitate] Ema Prisca: Dacă liderul e conștient că se află într-un business de idei transformatoare, nu de rebate-uri, atunci nu are cum să nu știe importanța diversității

Ducem mai departe discutia cu reprezentarea diversitatii in publicitatea de la noi. Ema Prisca la butoane. E Director de Creatie Independent, stabilit in Mexic, membra fondatoare a ADC Romania si membra a Circulo Creativo Spania si Mexic. La noi, a condus creatia agentiilor Geometry Global si Grafitti BBDO. Ema a absolvit un MBA Berlin School of Leadership si este visiting professor la Universitatea Tec de Monterrey, a sasea universitate din America Latina. 

Ema pune situatia advertisingului autohton - capitolul diversitate in context global. Aduce argumente cu exemple din State si UK, din cartile unora, din campaniile altora. Totul ca sa intelegem ca e nevoie de o cultura a agentiei si de diversitate inclusiv in structura ei, nu de "bros" care se simt bine unii cu altii si rad la aceleasi dume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related