Marks lanseaza pentru FAN Courier primul scurtmetraj de animatie la ShortsUP

Marks lanseaza pentru FAN Courier primul scurtmetraj de animatie la ShortsUP

Campania "O zi obisnuita", care documenteaza cu umor incercarile, obstacolele si aventurile curierilor nostri neobositi, culmineaza cu un scurtmetraj animat lansat pe marele ecran gonflabil de la ShortsUP.

Ne-am dorit sa le aratam tuturor ca drumul pana la destinatie nu e deloc simplu, cand transporti peste 150.000 de expeditii pe zi. Vorbim de Romania, unde pana si Mos Craciun intarzie, iar vinerea ajungi mai repede in Dubai decat in Vama. Altfel spus, multe livrari, multe provocari. In plus, ne-am dorit sa cream o campanie cu si pentru curierii nostri. Am vrut sa le aratam ca ii intelegem si le apreciem rabdarea. E timpul sa o faca si ceilalti.

Insight-ul de la care am pornit este acela ca livram mai mult, deci ne confruntam cu mai multe obstacole si trecem prin mai multe provocari. Partea buna e ca am vazut atatea in 18 ani, incat astazi nu ne mai sperie nimic. Provocarile sunt parte din inca o zi obisnuita "la birou".

Am confirmat aceasta idee prin experientele aflate de-a lungul timpului de la curieri si am alcatuit o colectie de situatii amuzante, absurde sau ciudate, dar cat se poate de reale. Apoi am creat un shortlist si un shortlist al shortlist-ului, pana am ajuns sa ilustram o saptamana din viata curierilor, cu ajutorul Paulei Rusu si al echipei noastre de creatie.

Impartasim cateva dintre dificultatile pe care le intalnesc oamenii de la FAN Courier la tot pasul, pentru a pune in perspectiva tot ce reusesc sa faca, in ciuda lor.   

„Leaderul este cel caruia ii revine obligatia de a educa piata. De cele mai multe ori brandurile comunica pentru ca vor sa vanda sau sa convinga, noi ne-am dorit sa gasim un mod transparent de a prezenta culisele unei livrari, cu bune si cu rele, dar mai ales, cu umor”, declara Roxana Magopet, PR&Marketing FAN Courier.

Nu toate intamplarile din viata curierilor sunt niste aventuri pline de haz. Problemele lor sunt, de multe ori, problemele noastre, ale tuturor. Tocmai de aceea, am creat o campanie buna de descretit fruntile.

Daca pana acum nu ati vazut decat franturi din peripetiile animate ale celor care colinda tara-n lung si-n lat, e pentru ca lucram intens sa-i transformam pe curieri in personajele principale ale propriului serial. Alaturi de prietenii de la Studio Set am adus ilustratiile Paulei la viata si am gasit locul perfect pentru a le da drumul in lume: Marele Picnic ShortsUP din Gradina Botanica.

Dar am facut mai mult decat sa ne aducem paturica si sa ne bucuram de filme ca toti ceilalti.

Am recreat lumea din animatie pe gazonul din gradina si i-am invitat pe toti sa o descopere. Ne-au ajutat prietenii de la Foldo sa ne transformam ideile in obiecte din carton si sa amenajam un colt de summer fun pentru toti participantii. Am mai adus cu noi dinozauri gonflabili - pentru ca dinozaurii gonflabili sunt intotdeauna o idee buna - colaci, moristi, jucarii de plaja si alte props de vara.

In plus, am asteptat iubitorii de film cu cinci cartoline ilustrate de Paula si paturi de picnic cadou pentru o vizionare mai placuta. Ce nebunie a iesit, vedeti si voi.      

 

“Nu ne-am dorit o campanie clasica de imagine care sa vorbeasca despre leaderul categoriei si nici sa ne laudam cu reusitele companiei in cei 19 ani de adevarate provocari, ci ne-am propus sa construim o campanie despre viata adevarata, cea din spatele unei livrari.

Am tinut mult sa le spunem oamenilor asa cum sunt lucrurile de fapt, le-am dramatizat in mod comic cu ajutorul unor episoade de animatie care in cele din urma s-au transformat intr-un scurmetraj livrat pe marele ecran de la ShortsUP”, declara Mia Munteanu, Client Service Director Marks.

 

Echipa FAN Courier

Roxana Magopet, PR&Marketing FAN Courier
Ramona Florea, Marketing Assistant Manager
Madalina Sulut, Maketing Coordinator

 

THE MARKS

Mia Munteanu, Client Service Director Marks
Adriana Sandru, Social Media Manager
Daian Man, Art Director
Sabina Stanciucu, Copywriter
Alex Nedeianu, DTP
Dan Hagiu, DTP

Ilustratii: Paula Rusu

Casa de productie: Studio Set

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related