Transmedia - noua ordine in comunicarea de masa

Pe 23 septembrie, in grila de sfarsit de saptamana a Antenei 1 va fi inclusa o noua emisiune - Felicia. Este vorba despre varianta pentru televiziune a revistei cu acelasi nume si cel mai proaspat din lunga serie de proiecte transmedia care au luat cu asalt piata romaneasca in ultimii ani.

Ce au in comun "Carcotasii" cu "Top Gear" sau Oana Cuzino cu titlurile cele mai importante din presa economica? Toate sunt branduri transmedia, care se dezvolta pe multiple platforme de comunicare - un fenomen inca tanar, dar deja bine infipt in lumea presei de la noi.

De la mijlocul acestei luni, in "clubul" transmediatic intra un titlu nou. "Felicia", revista lansata la inceputul verii de grupul Intact, va avea o emisiune omonima in fiecare sambata, pe postul Antena 1. Show-ul de tip magazin, produs de Media Casa Press, vine in continuarea stirilor de pranz si se prezinta drept o "emisiune saptamanala pentru minte, inima si spirit".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related