Cine poate sa-i reziste unei idei contagioase?

Interviu cu John Woodward (Planning Director, Publicis Worldwide)

Cine spune ca stirile din ziua de azi nu sunt demne de luat in seama? Da, da, stiu ca ne-am plictisit de panica numita ba "gripa aviara", ba "gripa porcina", dar e ceva ce putem invata de aici. Ideile pot deveni contagioase! Despre "Contagious ideas that change the conversation" a venit sa le vorbeasca celor de la Publicis Romania, la sfarsitul lunii ianuarie, John Woodward (Planning Director, Publicis Worldwide), in seminarul cu acelasi nume. John Woodward are peste 19 ani de experienta in comunicare. Pe parcursul carierei sale a lucrat in Marea Britanie, Italia, Australia, dar si ca Regional Planning Director pentru Leo Burnett Asia Pacific, in Hong Kong. In prezent, John Woodward este responsabil cu implementarea "Contagious ideas that change the conversations" in agentiile Publicis din intreaga lume si coordonarea strategiei din reteaua Publicis. Aflati mai multe despre cum functioneaza ideile contagioase si unde isi propune Publicis Worldwide sa ajunga pana in 2012, in interviul pe care ni l-a acordat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related