15forCannes despre castigatorii Leilor de anul acesta

Cei 15 tineri trimisi de Tempo la Cannes au scris pe blogul lor despre campaniile castigatoare.

Sorin a fost surprins cand s-a anuntat castigatorul Grand Prix la categoria Press, pentru ca lucrarile "Mayo", "Soy Sauce" , "Ketchup" pentru Ultra Tide Stain nu i se parusera interesante. L-a intrebat pe Michael Conrad, de la Leo Burnett Germania, despre aceasta decizie a juriului si raspunsul pe care l-a primit a fost ca Grand Prix nu se acorda neaparat celei mai bune lucrari. Uneori, juriul incearca sa transmita un mesaj prin acordarea unui anumit premiu. In acest caz, mesajul era unul de apreciere a companiilor care sustin creativitatea in publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related