Rogalski Grigoriu isi propune sa fie agentia cea mai dorita de clienti

Problema cu majoritatea interviurilor cu oameni de PR e ca stii intotdeauna ce o sa zica, nu prea te astepti la mari suprize, in fond ei stiu Word cel putin la fel de bine ca jurnalistii. Dar uite ca la Rogalski Grigoriu, fosta Tempo PR, lucrurile nu stau chiar asa. Cat la suta in interviul de mai jos e PR pur si cat informatie pe care s-o iei de buna si s-o folosesti cum stii mai bine, asta tu decizi. De raspunsuri s-au ocupat Eliza Rogalski si Simona Dan, doi din cei cinci parteneri ai agentiei din Puskin.

IQads: De ce era necesara crearea Rogalski Grigoriu?
Eliza Rogalski: Eu ma bucur in primul rand ca aceasta companie nu este un "mecanism de loializare" a angajatilor, intr-o industrie miscatoare, ci un proiect in care si-au pus talentul 15 oameni. A trebuit sa fim noi convinsi ca e un business sustenabil, sa ne facem planuri de viitor si sa gasim resurse pentru a le da contur, sa ne gandim bine in ce fel vom functiona in continuare. Si concluzia asta a fost - ca vom crea o companie de PR, ca parte a unui demers de specializare, pentru a avea acces la cat mai multi clienti si la o cazuistica mult mai bogata decat aveam ca departament. Si apoi mai cred ca era necesar pentru ca inca nu am vazut in Romania o agentie de PR care sa functioneze dupa modelul de business pe care noi l-am gandit. Cu foarte putine exceptii, industria de PR de la noi traieste din conferinte de presa si evenimente. Noi anul trecut am facut vreo 10 conferinte de presa si cred ca vreo cinci evenimente. Modelul pe care noi il urmam este acela de "stakeholder management". In aceasta ecuatie complexa, presa este doar un factor. Intamplarea fericita a facut ca in ultimii doi ani sa lucram astfel de proiecte, ceea ce ne-a incredere sa continuam, intre 100 de agentii de PR deja pe piata.
Simona Dan: Ca si departament, PR-ul s-a dezvoltat mult in ultimii ani in Tempo, pe de-o parte urmand tendinta generala a pietei, dar si datorita eforturilor interne de a cladi un organism sanatos. Am evaluat conjunctura si am considerat ca atat ca business cat si ca experienta am crescut suficient incat sa ne largim expertiza independent, in directiile noi pe care ne-am angajat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related