Cine falfaie aripile libertatii din logo-ul Summitului NATO

La inceput a fost anuntul de concurs. Undeva prin vara. Se face Summit NATO la Bucuresti si se cauta un om/agentie sa deseneze un logo pentru asta. Totul sub coordonarea MAE. Cu un juriu format desemnat de catre organizatori, din care fac parte, dupa cum e scris si in press release, „experti in arte plastice, design, creatie media, scenografie”. In urma dezbaterilor s-au ales cinci proiecte relevante finalitatii concursului, prezentate mai departe Secretariatului international NATO, care a desemnat intre timp logo-ul castigator. Probabil nu am fi scris acest articol daca lucrurile ar fi fost mai simple, insa din moment ce logo-ul castigator, „Aripile libertatii”, nu apartinea niciunuia din cei cinci finalisti, el fiind doar inspirat din mai multe lucrari, am zis ca merita sa aflam si parerea lor despre enigma logo-ului NATO.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune


Comentarii

popescu daniel
acum 16 ani
ce s-ar face romanii fara barfulita. ce onteaza ce si cum ,conteaza ca firma asta a mers inainte,cu ce ce incalzeste pe noi cei de pe locurile secunde ca nu suntem mentionati,unii au intels ceva altii ceva ,si se pare ca niste oameni au avut castig de cauza.

imi pare rau ca nu am ajuns nici in finala dar ma recunosc invins. felicitari celor ce au iesit in fata si nevedem la urmatoarele confruntari.

Crys M
acum 16 ani
dizzy, maestre, cand am discutat noi despre cum s-a desfasurat concursul asta aveai cu totul alta parere.

In primul comunicat MAE nu scria nimic de Streamline si erai dezamagit de sistem, iar acum ii strangi mana.

te felicit

Crys M
acum 16 ani
comentariul anterior e semnat de artz93
Ciprian Badalan
acum 16 ani
subscriu


Branded


Related