Evolutia pietei de media si publicitate la AdCouture

AdCouture, emisiunea de media&advertising, difuzata de televiziunea de business The Money Channel , va trata in aceasta saptamana, la rubrica "Hot Spot", rezultatele studiului AdMarket 2008, realizat de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania in colaborare cu D&D Research. Invitat in studio-ul AdCouture va fi Peter Jansen, noul presedinte al UAPR, care va vorbi despre cum se reflecta piata de publicitate in urma studiului efectuat in randul companiilor in 2008. Emisiunea se va difuza incepand cu ora 23:00.

La "Insider", invitatul lui Serban Ciusca este Dan Balotescu, General Manager Media Investment, companie membra The Group. Cum va evolua piata de media in acest an, cat se investeste in media inovativa si care sunt proiectele de succes ale companiei pe care acesta o conduce vom afla in editia de astazi a AdCouture.

AdCouture este prima emisiune de informatie si analiza, care trateaza subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. Structurata pe trei rubrici "Adnews", "Hot Spot" si "Insider", AdCouture prezinta cele mai noi si mai importante stiri care influenteaza industria de media, marketing si publicitate, analizeaza cele mai fierbinti subiecte ale saptamanii si ii aduce in fata telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanti oameni ai industriei.

Emisiunea este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si este reluata sambata si duminica, la ora 11:00 si 21:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea IQadsTV.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related