Voxline Communication se repozitioneaza si are o noua identitate vizuala

Voxline Communication, companie care ofera solutii integrate mobile, a trecut la inceputul anului 2009 printr-un amplu proces de rebranding, care s-a finalizat cu o noua identitate vizuala si repozitionarea a companiei.

De la sfarsitul lunii februarie 2009, ca urmare a acestui proces, Voxline Communication va folosi un nou logo si isi va concentra eforturile si atentia in zona clientilor Business-to-Business, ceea ce va conduce la lansarea de noi produse si servicii dedicate companiilor, pe parcursul lui 2009.

"Voxline Communication este o companie care furnizeaza solutii integrate in domeniul mobile, iar scopul noii identitati si al repozitionarii este de a sublinia acest aspect. Suntem unul dintre primii jucatori de pe piata de mobile autohtona, avem o experienta extinsa si relevanta in domeniu si ne dorim sa fim consultantul preferat al clientilor pentru orice inseamna solutie inovativa pe mobile " a declarat Dan Virtopeanu, General Manager Voxline.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune


Comentarii

Alexandra MArinescu
acum 15 ani
Nu's cum era inainte, da acuma nu e prea fericit... Mai mergeti si voi pe la companii de branding.. ca se pricep mai bine.


Branded


Related