O justificare pentru promisiunea "alaturi de tine"

Interviu cu Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group

"Nu vreau sa te mai vad... suparata pe mine"! Stim cu totii spotul Cosmote prin care este comunicata initiativa providerului de a oferi despagubiri materiale clientilor care intampina dificultati din cauza pierderii semnalului. Ceea ce nu stim, insa, este povestea din spatele povestii, cum s-a nascut ideea acestui spot, ce s-a intamplat la filmari si ce ne mai pregateste Ogilvy in numele Cosmote. Am incercat sa aflam cate ceva despre acest spot si cum reflecta el platforma de comunicare Cosmote, stand de vorba cu Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Oameni

Sectiune


Comentarii

Ionut Razvan Pruteanu
acum 10 ani
Mi-a placut la nebunie noua abordare. Punctul care face aceasta campanie reusita dupa parerea mea este ideea despagubirii clientului in cazul pierderii de semnal. Este mai mult ca sigur o noutate pentru piata romaneasca. Pe langa asta, insasi partea creativa s-a potrivit ca o manusa mesajului transmis. Din punctul meu de vedere, prima data le-a venit ideea despagubirii clientului in cazul pierderii de semnal.
corina felea
acum 9 ani
va rog frumos, daca gasiti reclama outdoor la aceasta reclama, aceea cu tunelul, dati-mi un link! merci frumos
Ana-Maria Tomescu
acum 9 ani
http://www.iqads.ro/ad_8154


Related