Mirela Angelescu: Work flow-ul agentiei nu a fost afectat de niciuna dintre schimbari

Interviu cu Mirela Angelescu, Managing Director DDB si Profesor in cadrul Modulului I al Scolii IAA

Mirela Angelescu este de 8 luni Managing Director-ul DDB, perioada in care a impus un proces amplu de schimbari in agentie. Ce efect au avut schimbarile repetate de management (plecarea Adinei Sorescu, venirea Mirelei si a lui Angelos Coursoumis, plecarea lui Bradut Florescu), daca au afectat ritmul de lucru al agentiei, dar si ce parere are Mirela despre dezvoltarea tinerilor care vor sa intre in publicitate, aflati din interviul de mai jos.

IQads: Mirela, cum se descurca DDB in aceasta perioada? Clientii vostri s-au speriat de criza?
Mirela Angelescu: N-as spune ca sunt speriati, poate preocupati. Oricum iau masuri de criza. Iar prima masura luata de majoritatea clientilor nostri este "atacul". Avem multe proiecte in aceasta perioada, suntem bine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related