Media Consulta distribuie mesaje in zbor

Pentru anuntul din cabina pilotului cu ocazia celei de-a zecea aniversari a "Portilor deschise ale Guvernului Federal German", Media Consulta a fost premiata cu Premiul German Media pentru cea mai buna idee intermedia, la Munchen.

Ideea este simpla, pentru prima data, Media Consulta (MC) distribuie mesaje publicitare in avioane. Pentru o saptamana stewardeze si stewarzi au atras atentia asupra "Portilor deschise 2008" in toate zborurile catre Berlin ale companiei Air Berlin. In minutele de liniste de dupa aterizare, ei au invitat peste 80,000 de pasageri sa viziteze Cancelaria Federala, Ministerele Federale cat si Birourile Federale de Presa si Informatii. Ideea a atins pasagerii in mod direct, iar cheltuielile media, au insumat nu mai mult de cinci euro pe zbor, ceea ce echivaleaza cu doar cateva sucuri de rosii in avion. Juriul Premiului Media German a ales aceasta inovativa forma de publicitate directa drept "Ideea Media a Anului". "Chiar si pasagerii frecventi asculta cu atentie la anunturile de la cabina. In raport cu bugetul, ideea a fost foarte eficienta" a declarat Andreas Bahr, membru al juriului, Mediaplus, purtator de cuvant al Board-ului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Related