Imager a dezvoltat conceptul de comunicare al site-ului Card Avantaj

Imager continua impreuna cu Credit Europe Bank constructia unui brand puternic intr-o piata dinamica. CardAvantaj, unul din cele mai importante, vizibile si promovate produse din portofoliul Credit Europe Bank, si-a relansat site-ul.

Conceptul de comunicare al site-ului a fost dezvoltat de Imager pornind de la faptul ca acum Card Avantaj - un card de credit extrem de atractiv si apreciat in majoritate de tinere femei cu venituri si educatie medie si superioara - are nevoie de o platforma de comunicare online noua si dinamica.

"Conceptul de site CardAvantaj a fost generat de cateva premise clare: spectaculozitate si interactivitate; pentru ca internetul este mediul care "viralizeaza" prin definitie dinamismul si entertainmentul", spune Traian Panghe, Creative Director Imager.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related