BTL-ul in era de dupa sampanie si caviar

Interviu cu Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother)

E criza. Bugetele sunt mici. Sampania si caviarul nu mai sunt pe lista de prioritati. Si nici petrecerile corporate, teambuilding-urile sau lansarile prea simandicoase. "Keep it simple" e prima conditie din brief-ul clientilor. Am aflat toate astea de la Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother), care ne-a dezvaluit ce are in plan pentru 2009 agentia pe care o conduce. Fosta Speed Promotion, actuala Godmother a mizat initial pe o pozitionare pe segmentul oferirii de servicii neconventionale. Dar, concluzia a fost ca piata nu este inca pregatita pentru aceasta schimbare, clientii fiind inca rezervati in abordarile inovative pe care le solicita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related