Midocar si Speed Promotion recomanda Volkswagen pentru orice stare de spirit

A fost relansata campania de imagine derulata de dealerul Volkswagen care are drept obiectiv cresterea notorietatii brandului Midocar. Campania se deruleaza pe mai multe medii: internet, radio, presa, reteaua Monopoly TV, sampling si cuprinde si expunerea de modele Volkswagen in locatii cu trafic intens.

Spotul radio, denumit "Maimuta", a fost realizat de catre agentia Speed Promotion in colaborare cu Animotion Production si prezinta ipostaze si stari de spirit diferite din viata, Volkswagen fiind raspunsul pentru fiecare dintre acestea. Campania radio implica difuzarea spotului pe posturile Kiss FM si Radio 21 si este completata de difuzarea unui clip de prezentare in centrele comerciale Carrefour, Cora si Metro prin intermediul retelei Monopoly TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related