Loco Branding & Communication semneaza o campanie de comunicare pentru New Kopel

Agentia Loco Branding & Communication a lansat pentru New Kopel campania "Ia-ti masina second hand la sigur, nu la noroc!", informeaza un comunicat de presa al Loco Branding & Communication.

Campania, desfasurata pe TV, afisaj stradal, presa scrisa si internet, a fost construita pornind de la ideea ca achizitionarea unei masini second hand este vazuta in general de consumatori ca o loterie. Potrivit comunicatului, au fost alese 3 simboluri de noroc: potcoava, trifoiul cu patru foi, zarurile, pentru a transmite mesajul publicului tinta, predominant masculin.

Ioana Manea (Managing Partner, Director Strategie & Creatie, Loco Branding & Communication) a declarat: "Pentru noi, acest nou client vine intr-o continuare fireasca a dezvoltarii unui echilibru sanatos intre brandurile de produse si cele de servicii din portofoliul nostru istoric si prezent. In plus, tangenta cu industria auto e o mare provocare, mai ales in contextul actual. Dar ce ne bucura mai ales, este ca avem inca un client cu profil de castigator: cu intelegere a subtilitatilor strategiei de marketing si branding, cu optiuni indraznete dar solid fundamentate si... cu simtul umorului".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related