Brandul Doncafe Mixes este protagonistul ultimului hit Parazitii

Leo Burnett, Strauss Romania si Parazitii au gasit impreuna o modalitate inedita de a promova brandul Doncafe Mixes, in cea mai recenta piesa a trupei Parazitii. Piesa dedicata in intregime brandului din portofoliul Strauss Romania sustine si continua platforma de comunicare a Doncafe Mixes fara ca in videoclip sa apara elemente de identitate vizuala a brandului. Singura legatura intre cele doua universuri este sloganul campaniei Doncafe Mixes "E greu sa gasesti un mix bun" care este totodata si titlul hitului semnat de Parazitii.

"Am considerat ca Parazitii se potrivesc perfect cu spiritul brandului, un spirit tanar si inovator, iar aceasta asociere e un fel de a spune Doncafe Mixes asculta Parazitii. Exact ca voi. Sa nu uitam ca Doncafe Mixes a fost de la inceput nonconformist, de la campania de lansare si pana la acest proiect cu Parazitii, fiind un brand care se tine de promisiunea initiala comunicare cu atitudine, fara clisee", a declarat Dan Frinculescu, Copywriter la Leo Burnett.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related