Un studiu realizat de Braun&Partners in 4 tari indica o lipsa de transparenta a responsabilitatii sociale pe piata romaneasca

Braun & Partners Network a publicat astazi, 11 mai, rezultatele studiului 24/7 privind gradul de transparenta al companiilor din cele 4 tari ale grupului din Europa Centrala si de Est. Metodologia de studiu a evaluat performanta si comunicarea responsabilitatii sociale si a fost aplicata pentru companiile cele mai profitabile din Romania, Ungaria, Bulgaria si Polonia. Pentru Romania s-au folosit primele 25 companii din "Top 100 cele mai valoroase companii din Romania", publicat de Ziarul Financiar. Studiul realizat in regiune plaseaza in frunte Ungaria, urmata de companiile poloneze, in timp ce in Romania si Bulgaria se simte o lipsa de comunicare a practicilor de responsabilitate sociala corporatista.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related