Reclama la botul calului face 11 milioane de euro

O familie de romani primeste, in medie, in jur de 4-5 plicuri publicitare pe an, adica de 10 sau chiar de 25 de ori mai putin decit cetatenii altor state din Europa. Pe acest fundal, actorii din industria de profil se asteapta anul acesta la o crestere semnificativa a pietei, de pina la 35%, care va ajunge la circa 11 milioane de euro.
Aceasta dupa ce in primele sase luni ale anului s-a inregistrat, in medie, o crestere a cifrei de afaceri in industrie de aproximativ 40%. "2005 este anul nostru", este de parere Marian Seitan, presedintele Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD). Potrivit acestuia, expansiunea se datoreaza in primul rind faptului ca "piata este inca foarte jos".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related