Tempo Creative Services si Posta Romana demareaza o noua campanie de comunicare

Posta Romana impreuna cu Tempo Creative Services, dezvolta cea mai noua campanie publicitara pentru comunicarea serviciilor financiare de transfer de bani oferite de catre institutie. Campania se desfasoara pe parcursul lunilor decembrie 2008 - ianuarie 2009 si va beneficia de suport pe TV, print si internet.

"Posta Romana este o companie cu traditie cand vorbim despre transferul de bani. Instutia se concentreaza pe dezvoltarea continua a serviciilor financiare pentru a raspunde in mod eficient cerintelor clientilor nostri. Portofoliul de servicii si facilitati oferite de catre Posta Romana se extinde in mod constant pentru a acoperi o paleta larga din nevoile clientilor. Un exemplu in acest sens este mandatul online prin care se pot trimite sume nelimitate de bani care ajung la destinatar in maxim o ora din momentul expedierii. Campania de comunicare recent dezvoltata subliniaza legatura emotionala pe care clientii au dezvoltat-o de-a lungul timpului cu Posta Romana", a declarat Mihaela Heksch - Director Executiv Comercial, Posta Romana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related