Tara in care femeile se marita bine!

Era un banc pe tema asta: pentru a fi fericita, o femeie trebuie sa gaseasca un barbat care s-o iubeasca din tot sufletul, unul cu bani care s-o intretina, unul care sa-i fie prieten de nadeje si unul care sa fie un amant bun; si este ideal ca cei patru sa nu se cunoasca intre ei. O fi Romania "the land of choice" mai nou, dar cu siguranta nu e locul in care sa se poata materializa aceasta dorinta acunsa a femeilor. Ca toate lucrurile pe care si le-ar putea dori femeile si asta e absurd. La fel de absurd ca oamenii care calaresc zebre sau pestii care cresc in copaci. "U know nothing about Romania, do you?" Pana sa aud asta eram ceva de genul "what the...?" Dar la sfarsit capata totul sens. E clar, facem haz de necaz in spotul de promovare a turismului romanesc. In fond, se stie ca romanii au umor si a venit momentul s-o si demonstram.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Florin slevo
acum 14 ani
"Tara in care femeile se marita bine!" ..acesta este titlul articolului, ori voi ati scris cu totul altceva in acest articol.Si prea mult "rom-english".Propozitii in engleza urmate de propozitii in romana.Sunteti "nerzi" ? Mai lasati "trend"-ul cu slogane englezesti.
Alina Galeriu
acum 14 ani
Propozitiile in engleza sunt in ghilimele pentru ca sunt citate din spoturile analizate. Banuiesc ca ti-a scapat asta cand ai vazut spoturile...asa cum probabil ti-a scapat si poanta cu femeile din Romania care se marita cu patru barbati simultan...de unde si titlul articolului
Emanuel Babucea
acum 14 ani
lasati romgleza ca nu asta e ideea.

ce ma uimeste pe mine e BRD-ul, care dupa ce o da cu bata in balta in campania cu MTS, cand comunica exact opusul propriei campanii, acum se baga in MT... Iar asta imi provoaca o intrebare: imi poate spune cineva cu ce se ocupa acest BRD? ca pe mine m-au pierdut printre campanii..... incep sa cred ca e o napolitana....

iar spoturile ok, pana la urma trebuie promovat si turismul sexual (nu glumesc), ca doar asta place la italian, la turculetz, la francez, la arabel..... si de ce sa cheltuie la amsterdam cand ii poate cheltui la noi :)



Branded


Related