Propaganda semneaza campania de 10 ani pentru BRD

In urma pitch-ului organizat de BRD - Groupe Société Générale, la inceputul acestui an, Propaganda asigura serviciile de creatie si BTL pentru campania aniversara realizata cu ocazia implinirii a 10 ani de la privatizarea BRD. Campania aniversara a inceput pe 25 martie avandu-i in centru pe campionii Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase. Ea se desfasoara in perioada martie - decembrie 2009 si cuprinde o serie de actiuni declinate pe TV, print, OOH, radio, internet, BTL.

"Suntem incantati ca am facut aceasta campanie, iar feedback-ul primit pana acum ne arata ca este un succes. Povestile reale, faptul ca nimic nu este "fabricat", asa cum se intampla de multe ori in publicitate, diferentiaza campania BRD. Am demonstrat ca avem succes si in domeniul bancar, dupa alte campanii cu rezultate bune dezvoltate pentru clienti din piata de capital si asigurari", spune Adrian Tuluca, Director General Propaganda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Related