Razvan Capanescu: Gusto e absolut inocent

Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis) a fost invitat in emisiunea AdCouture numarul 39, alaturi de Oana Bulexa (Consumer Practice Director, The Practice) la o discutie despre campania "Headless" pentru pufuletii Gusto.

Capanescu a marturisit ca au ales sa mearga pe directia strategica a "optimismului indestructibil", de unde si dramatizarea creativa controversata. "Am pornit cu ideea creativa de la produs. Eram brusc in fata unui produs cvasi-minune; nu trebuia sa-l ajutam prea mult pentru ca insemna in sine ceva foarte important: malai, sare si aer, adica intr-adevar atat de inocent". Atributul ingredientelor naturale in categoria snacks-urilor a fost punctul forte pe care au mizat in construirea mesajului, a mai precizat el.

Razvan a mai dezvaluit in emisiune faptul ca "Headless" a fost doar o campanie pilot, care a creat un boom, dar care va fi urmata de noi executii. In plus, "pufuletii vor mai face multe lucruri atata vreme cat ne-am asumat teritoriul asta al optimisului", a mai adaugat Oana Bulexa, referindu-se la intreaga platforma de comunicare. "Scopul e acela de a face Romania sa rada; e un scop cat se poate de nobil si de indraznet daca stai sa te gandesti (...) un produs atat de mititel sa faca 23 de milioane de oameni sa rada", a completat ea.

In fond, desi "umorul este in cheie absurda" dupa cum nu se eschiveaza sa afirme Capanescu, sau poate tocmai de aceea, campania a fost un succes chiar si pana la acest moment. Motivul pentru care a fost intrerupta este incapacitatea clientului de a face fata cererii din punct de vedere al productiei, a punctat Capanescu.

Despre controversata decizie a CNA-ului, Capanescu a specificat faptul ca spotului "Headless" i-a fost impusa difuzarea numai dupa orele 23.00 si ca RAC (Consiliul Roman de Publicitate) a dat dovada de vigilenta dar si de deschidere in a judeca spotul cu pricina. Astfel, bucurandu-se de sustinerea RAC si cu planuri mari de aici inainte, invitatii lui Serban Ciusca privesc viitorul cu optimism, in ton cu directia strategica pe care o promoveaza.

Puteti urmari discutia integrala aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare vineri seara, de la ora 22:00, la The Money Channel si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Daniela Gheban
acum 14 ani
Am auzit tot felul de reactii la reclamele "headless" si nu de bine.. Ce-a fost in capu' creativilor? Zau, ca n-am inteles de data asta.

Pe langa asta, oamenii habar n-au ca pufuletii se cheama gusto.. am auzit "giusto" de mai multe ori. Si am mai auzit la magazin oameni cerand pufuleti, dar "sa nu fie din aia din reclama cu gatu taiat"..

Reclamele nu-mi plac deloc.. nu-mi duce gandul la optimism si nici nu ma fac sa rad..

Sper ca urmatoarele.. daca vor mai fi, sa fie intr-adevar funny.. pentru ca pufuletii is buni.

lorand demeny
acum 14 ani
mi-e mia placut la nebuni cea cu headless...nam mai vazut demult o reclama asa faina...asta si aia de la coca cola cu "esti un maaare mincinos"....dak are cineva idee de unde pot face si eu rost de mel de la gusto...as fi recunoscator :D


Branded


Related