Esti orange?

Interviu cu Corina Bacanu (senior copy) si Radu Sovaila (senior art) Tempo Advertising
(partea I)

Cred ca acest interviu este unul dintre cele mai "lucrative" luate vreodata de cineva in industria de comunicare din Romania, si asta din mai multe motive. Intai de toate pentru ca vorbim despre un brand foarte important la nivel international, si discutia este foarte deschisa. Nu mi s-a spus la fiecare doua intrebari "asta nu putem raspunde", "asta este confidential". In lume, oamenii au ajuns la un grad de relaxare in ceea ce priveste brand-urile si povestea lor. Citesc acum o carte despre brand-urile Procter&Gamble facuta de oameni de la Harvard. Va mai fi nevoie sa treaca multa apa pe garla pana sa ajunga si Romania sa fie deschisa la asa ceva (eu am propus companiilor din Romania un astfel de proiect in 2002, cand baietii de la Harvard probabil inca visau la o astfel de carte). Diverenta e ca America nu e Romania si oamenii de marketing din Romania inca n-au curajul si personalitatea de a inova ceva, de a fi deschisi, de a avea curajul sa se compare la scena deschisa cu oricine. Un al doilea motiv pentru care consider ca este un interviu "lucrativ" este acela ca cei doi intervievati au experienta pe comunicarea pe acest brand si chiar iti arata un anumit mod de a gandi in publicitate. "A gandi in publicitate" este o specie rara la noi... Nu ratati ocazia sa vedeti ce inseamna asta!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Related