Eduard Croitoru: La Dacia nu se facea marketing inainte de '99

Invitat la AdCouture cu ocazia aniversarii a 10 ani de cand Dacia a fost preluata de Renault, Eduard Croitoru (Head of Advertising Dacia) a vorbit la rubrica Insider despre abordarea diferita din era dinainte de Renault. El a facut curajoasa afirmatie cum ca inainte de '99 "ceea ce numeam noi marketing, practic nu era maketing". Schimbarile inregistrate in urma cu 10 ani au fost majore, "practic totul a fost luat de la zero, a fost inovat: distributie, fabricatie, promovare, marketing" isi aminteste el.

Urmatorul punct pe agenda discutiei a fost reconstructia de brand si lupta cu prejudecatile consumatorilor: mai putin de 50% din consumatori vibreaza pozitiv la brandul Dacia, a afirmat Eduard Croitoru. In randul demersurilor prin care se incearca reconstruirea imaginii Dacia in ochii publicului se inscrie si asocierea de imagine cu Festivalul B'ESTFEST. Argumentele care au stat la baza deciziei de a semna parteneriatul doi ani la rand, precum si fericita coincidenta de a fi lansat Dacia Sandero in 2008, in aceeasi perioada cu festivalul, au fost punctate de invitatul lui Serban Ciusca. De asemenea, Eduard Croitoru a dezvaluit si cate ceva despre proiectele prin care se va marca greutatea brandului Dacia ca jucator in industria auto, cum este lansarea Dacia SUV.

Puteti urmari integral discutia aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare vineri seara, de la ora 22:00, la The Money Channel si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related