"Am vazut pe net" - un nou concept de promovare a Internetului de la ROMTELECOM

Din luna august, ROMTELECOM a initiat o noua campanie de promovare, in presa scrisa, radio si TV, pentru serviciul de acces la Internet prin dial-up, ClickNet Start.
Campania se va desfasura pana la sfarsitul anului si este centrata in jurul conceptului "Am vazut pe net". Executiile sunt voit amuzante si exprima ideea de libertate a gandirii, prin inovatie si originalitate. Campania se adreseaza internautilor, oamenilor dinamici, cu umor si, nu in ultimul rand, creativi.
"Am vazut pe net" este o replica ce simbolizeaza un mod activ de viata si reflecta spiritul unei comunitati din ce in ce mai numeroase. Ea este reprezentativa pentru oamenii care navigheaza pe Internet, se informeaza peste medie si doresc sa stie cat mai multe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related