Campanie TV si promotie nationala pentru marca de vopsea Innenweiss

Fabryo Corporation, impreuna cu agentia de creatie Papaya Advertising, a lansat prima campanie TV pentru vopseaua lavabila Innenweiss. Campania se deruleaza in perioada iulie-august si este insotita de o promotie nationala la raft, prin care utilizatorii primesc, in limita stocului disponibil, galeti de vopsea de interior Innenweiss de 17 litri, la pretul unei galeti de 15 litri.

"Innenweiss este un brand lansat in 2001, care si-a consolidat pozitia pe piata vopselelor lavabile printr-un raport foarte bun calitate-pret, ajungand una dintre cele mai bine vandute vopsele pe segmentul retail" declara Stefan Teodorescu, Marketing Director Fabryo Corporation. "Rezultatele inregistrate de produs in ultimii doi ani - cresterea in volum a cotei de piata cu 31%, conform datelor MEMRB - ne-au determinat sa lansam o prima campanie TV, care sa evidentieze esenta marcii: o vopsea buna si la bani si pe perete. Dupa ce in aceasta primavara i-am redesenat identitatea vizuala, acum avem ocazia sa vorbim despre calitatile produsului - o vopsea cu putere mare de acoperire, un produs de incredere, apreciat de mesterii zugravi, dar si accesibil."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related