Conferinta "Marketing in Direct" va include sesiunea de dezbateri "Masa semi-Rotunda"

Un element de noutate propus de "Marketing in Direct" este "Masa semi-Rotunda", denumire sub care se va desfasura un moment de discutii libere si dezbateri, urmat de sesiuni de intrebari si raspunsuri prin interactiunea directa cu participantii. Cei care vor participa la acest moment sunt Serban Goran, Iulian Toma, Adrian Pavelescu, Andrei Georgescu, Mihaela Petrovan, Stela Toderascu, Adela Rogojinaru, Calin Veghes, Shuja Shaikh, Maia Novolan, Radu Schmitzer, Silviu Stefan, Octavian Badescu, Marius Buiculescu.

La Conferinta Internationala "Marketing in Direct" care va avea loc pe data de 21 octombrie, la Clubul Diplomatic, incepand cu ora 09:00, vor avea loc prezentari inedite sustinute de speakeri de talie internationala, dar si de specialisti locali, care vor vorbi despre fundamentele teoretice si practice ale industriei de Marketing Direct. Profesionistii in comunicare vor incerca sa re-explice si sa consolideze in egala masura bazele Marketingului Direct, totul intr-o singura zi. Prezentarile acestora vor concentra reguli esentiale, teorii, dar si artificii ale acestui domeniu.

"Marketing in Direct" este probabil printre singurele conferinte care-au reusit performanta de a reuni 17 speakeri intr-o singura zi. Prima parte a zilei este rezervata prezentarilor sustinute de speakerii straini; acestea vor fi concise, avand durata de o ora si vor fi intercalate de pauze de cafea si networking. Networkingul a devenit una dintre resursele moderne de business, in care participantii au ocazia sa afle noi informatii care pot contribui la dezvoltarea afacerii lor.

In a doua parte a zilei participantii vor putea beneficia de sfaturile concrete ale specialistilor, oferite in cadrul celor trei workshop-uri simultane. Prin studii de caz ilustrative, specialistii vor trece prin toate instrumentele si strategiile folosite intr-o campanie de Marketing Direct. Astfel, Maia Novolan si Shuja Shaikh vor discuta despre online si mobile marketing, in timp ce Adela Rogojinaru si Marius Buiculescu vor dezbate campaniile integrate. Despre tehnicile si instrumentele marketingului direct, vor discuta dupa cum urmeaza: Calin Veghes despre Direct mailing/Direct e-mailing/ Marketing Direct in mediile traditionale (TV/ Presa/Radio/Outdoor-Indoor); Radu C. Schmitzer despre Call center - Telemarketing; Stela Toderascu despre Vanzari Directe; Silviu Stefan despre Cuponing.

Conferinta Internationala "Marketing in Direct" a reusit sa-si contureze in scurt timp o identitate de incredere in peisajul evenimentelor de business si sa atraga astfel atentia si sprijinul unor parteneri importanti. Pentru a le multumi intr-o modalitate atat individuala, cat si eficienta, Conferinta Internationala "Marketing in Direct" va surprinde audienta cu o serie de momente creative dedicate partenerilor, reusind sa sublinieze inca o data nonconfomismul si originalitatea pe care doreste sa o propuna in domeniul evenimentelor de business.

Pe scurt, "Marketing in Direct" este conferinta in care cunostintele sunt sedimentate prin prezentari concise si la obiect, intr-o atmosfera animata, din care nu vor lipsi momentele spontane, cadourile personalizate si surprizele. Si nici actorul Zoltan Butuc.

Evenimentul este sustinut de AME design, Angels Promotions, Atip Design, AVON, Carte Noire si Toblerone, City College - Universitatea Sheffield, Digital Audio Xpert, Euroanswer, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, RPG Security, TCE Logistica, Vincon. Partenerii media sunt AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, TVR, Wall Street si 9AM.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related