De vorba cu seful: la o cafea glumim, la o bere deja ne suparam

Regula numarul 1: Seful are intotdeauna dreptate. Regula numarul 2: Si in cazuri exceptionale se aplica tot regula numarul 1. Parca asa era vorba din popor, nu? Dar pentru ca ne-am plictisit de clisee, putem gasi in reclame tot felul de invataminte despre cum sa gestionam mai bine relatia cu seful. Pe scurt, publicitareste vorbind: fa-l pe sef sa rada si te-ai scos, dar nu-l lasa sa-ti acapareze viata personala, profita de ocazie cand nu e atent si fugi unde vezi cu ochii si nu in ultimul rand, vorbeste cu el cand are chef.

V-ati prins deja, e vorba de doua reclame la bere si doua reclame la cafea. Skol a inceput o adevarata cruciada impotriva sefilor autoritari care pun stapanire pe timpul tau liber. Astfel ca, "dupa serviciu racoreste-te cu Skol" este indemnul care sustine ideea ca in spatele fiecarui angajat muncitor sta seful plin de pretentii. Skol targeteaza astfel oamenii obositi si ocupati care valorizeaza putinul timp petrecut cu prietenii si apreciaza un brand care le intelege nevoile. Executional au ales sa ilustreze "always on my back" cat se poate de concret, fara abstractizari. A iesit un spot amuzant, chiar daca pastreaza o nota de SF in el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune


Comentarii

Ovidiu Bufnila
acum 8 ani
Alina ai dreptate in ceea ce spui. O nuanta poate ar fi binevenita: o multime de reclame romanesti vorbesc despre o lume care nu exista. In plus, beau bere pentru ca pur si simplu vreau sa beau o bere rece. Atat.


Related