Workshop-ul "Research is only relevant when it leads to action"

CEO al companiei internationale de cercetare Why5Research si fondator al celebrului instrument de cercetare Censydiam, Jan Callebaut va sustine in data de 27 noiembrie, in cadrul evenimentului SMARK KnowHow Series, workshop-ul cu tema "Research is only relevant when it leads to action".

In cadrul acestuia, Jan Callebaut va lucra alaturi de participanti pentru a parcurge modalitatile prin care informatiile provenite din research pot fi transformate in actiuni concrete in cadrul unei campanii, fie in procesul de marketing, fie in cel de comunicare. Workshop-ul va dezvolta, cu ajutorul informatiilor oferite si a exercitiilor practice propuse de Callebaut, capacitatea participantilor de a traduce cifre si statistici in actiuni de marketing specifice. Obiectivul workshop-ului este acela de imbunatati felul in care informatia de marketing (si nu numai) este utilizata in cadrul companiilor, dezvoltand pentru participanti avantajul de a intelege utilitatea informatiilor disponibile. Workshop-ul este adresat in special managerilor de research din cadrul companiilor si agentiilor de cercetare, brand managerilor sau directorilor de marketing, precum si strategic plannerilor sau responsabililor de client service, specialisti care lucreaza zi de zi cu informatii despre brandurile pe care le construiesc.

CEO Why5Research si fondator Censydiam, Jan Callebaut a inceput sa lucreze inca din anii '80 ca cercetator pentru Universitatea din Ghent, Belgia, acumuland deci o experienta de peste 25 de ani in cercetarea de piata. In 1987 a creat Censydiam, alaturi de Hendrik Hendrickx, care foloseste cartografierea psihodinamica a consumatorului pentru o mai buna intelegere a motivatiilor comportamentului de consum. De-a lungul timpului, Jan a coordonat activitati de cercetare la nivel international pentru companii din numeroase domenii, precum Coca-Cola Atlanta, Unilver, Heineken, Inbev, Volvo, Friesland, Johnson and Johnson etc., dar si pentru organizatii din sectorul public, precum Amnesty International.

SMARK KnowHow Series este un eveniment organizat cu sprijinul Peroni, Savana, Rin Grand Hotel, Grafica si Tipar, Casa de Traduceri. Parteneri media: IQads, Business Standard, Money Express, The Money Channel, MONEY.ro.

SMARK KnowHow Series reprezinta un serviciu SMARK de consultanta cu caracter public, sub forma unor evenimente dedicate, care abordeaza teme punctuale si relevante pentru profesionistii comunitatii de marketing din Romania. SMARK KnowHow Series reprezinta o alternativa la piata actuala de evenimente de marketing prin gradul lor de actualitate, prin specificitate si prin tratarea aprofundata a temelor abordate.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania. SMARK isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este parte a F5, compania de new media a grupului Realitatea.Catavencu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related