Cadetii IQads invata despre importanta culorilor in pozitionarea brand-urilor

Dupa o saptamana plina de evenimente de marcomm pentru care cadetii IQads au primit invitatii de participare (precum Marketing360, organizat de Evensys si Marketing Research 2010, organizat de SMARK), se anunta o noua ocazie de invatare pentru cei inscrisi deja in proiectul IQads Kadett.

Patru dintre acestia vor avea ocazia sa participe la seminarul Brand Colours organizat de IAA pe data de 8 decembrie la IAA House, avandu-l ca invitat pe Erich H. Buxbaum, fost Global Vice President Unilever si actual President IAA Europe, dar si vorbitor de prestigiu in domeniul culorilor.

Evenimentul cu durata de o zi analizeaza dintr-o perspectiva noua impactul culorilor si al luminii asupra valorilor marcilor, dezbatand modul in care culorile logo-ului pot influenta rezultatele financiare ale unei companii sau pozitionarea unui brand, pornind de la brand-uri de succes precum Coca-Cola, Starbucks, Virgin, Sony, Cadbury, etc. La finalul evenimentului, toti participantii, inclusiv cadetii, vor primi si o lucrare care sintetizeaza peste 30 de ani de studii si cercetari asupra impactului culorilor pornind de la implicatiile teoriei Gestalt in marketing, exemplificata cu peste 150 de studii de caz internationale.

Invitatiile pentru acest eveniment reprezinta doar unul dintr-un sir lung de beneficii pe care IQads Kadett le-a pregatit celor inscrisi in proiect. Pentru a fi la curent cu modul in care se desfasoara proiectul, puteti vizita site-ul www.IQadsKadett.ro unde sunt publicate toate noutatile referitoare la beneficiile si dezvoltarea proiectului.

IQads Kadett este un proiect IQads realizat cu sustinerea Coca-Cola HBC Romania si recomandat de IAA Young Professionals. Partenerii proiectului sunt D&D Research, Grafica si tipar, SMARK, Radio Guerrilla, 24-FUN, Business Standard, Cotidianul, Money Express, MONEY.ro, OOPS Media, Zoom, Elevate, Advice Students, ASER si PRIME Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related