Mai multe agentii au colaborat pentru realizarea campaniei de promovare a Festivalului SoNoRo

Dan Dulau Design, Gavrila si Asociatii, Millenium Communications, Grapefruit si Vitrina Advertising au colaborat in vederea desfasurarii unui proiect ambitios, initiat de Razvan Popovici: Festivalul International de Muzica de Camera SoNoRo, al carui scop este includerea Romaniei intr-un adevarat circuit muzical mondial. Aflat la cea de-a patra editie, festivalul a inclus in program anul acesta 11 concerte la Bucuresti, Cluj si Iasi, in luna noiembrie.

"Continuand traditia vizuala a editiilor trecute, SoNoRo a incercat si anul acesta transmiterea unor valori proprii: dinamism, deschidere, calitate artistica, rafinament. Toate aceste componente se regasesc in "icon-ul" din 2009. Sub o aparenta ludica, pasarea poarta aceste conotatii pe care le transmite intr-o maniera ludica. Astfel, simbolul pasarii muzicale, alaturat unei cromatici vizibile, puternice, cu valoare de semnal, a fost elementul central campaniei vizuale care a cuprins in mod generos elemente video, print si online.", declara Dan Dulau.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related